۰ نفر

پروازهای فرودگاه‌های تهران از سر گرفته شد

۲۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵
کد خبر: 347699
پروازهای فرودگاه‌های تهران از سر گرفته شد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با پایان مانور هوایی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاه‌های تهران که از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ امروز متوقف شده بود، از سر گرفته شد.

بهد گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رضا جعفرزاده اظهار داشت: همزمان با روز ارتش در ‌۲۹ فروردین‌ماه (امروز)، ‌مانور و رزمایش هوایی نیروهای مسلح برگزار شد در این راستا برنامه‌ریزی شد‌، در این روز ‌پروازهای مسافری و باری در ‌‌۳ فرودگاه امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ انجام نشود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه این امر در راستای ارتقاء ایمنی پرواز‌ها انجام می‌شود، افزود: پیش از این هم ‌اطلاعیه هوانوردی (نوتم) نیز در این‌باره جهت اطلاع به شرکت‌‌های هواپیمایی صادر شد‌.

جعفرزاده اضافه کرد:‌ از ساعت ۱۱:۳۰ امروز پروازهای فرودگاه‌‌های تهران (امام خمینی (ره)، پیام و مهرآباد) از سر گرفته شد.

وی اضافه کرد: اطلاعیه هوانوردی (نوتم) در این‌باره برای برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ امروز بود و شرکت‌های هواپیمایی پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی در جریان قرار گرفته بودند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی به مسافران پروازها در روز جاری از قبل‌ انجام شده بود تا مسافران سرگردان نشوند.

وی یادآور شد: از هم‌اکنون ورودی و خروجی برای پروازهای داخلی و بین‌المللی آغاز شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: مسافران جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و همچنین  در پروازهای خارجی با اطلاعات پرواز ‌‌فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند.