۰ نفر

به ریاست رئیس جمهور؛

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان آغاز شد

۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۳۵
کد خبر: 343854
جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان آغاز شد

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان لحظاتی پیش به ریاست رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان لحظاتی پیش به ریاست رئیس جمهور در گرگان آغاز شد.

از 27 اسفند به دلیل بارش مستمر باران در استان گلستان، مردم برخی از شهرها و روستاهای این خطه شمالی با مشکل سیلاب و آبگرفتگی شدید مواجه و متحمل خساراتی شدند که قرار است در این جلسه با حضور رئیس‌جمهور تصمیمات مهمی اتخاذ شود.

رئیس‌جمهور کشورمان که پس از گذشت 10 روز از سیل ویرانگری که در این خطه شمالی اتفاق افتاد برای شتاب بخشی در عملیات و بررسی روند امدادرسانی به مناطق سیل‌زده به گلستان سفر کرده است  و در بدو ورود به استان گلستان از مناطق سیل‌زده استان گلستان بازدید کرد.

رئیس جمهور با حضور در روستای «چن‌سبلی» از توابع شهرستان آق‌قلا از این منطقه سیل‌زده بازدید و با مردم از نزدیک گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این بازدید با توضیح وزیر کشور و دیگر مسؤولان ذیربط در جریان روند اقدامات در راستای امداد رسانی و اسکان موقت مردم و تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکلات و جبران خسارت‌های ناشی از سیل در این منطقه قرار گرفت.

روحانی همچنین در فضایی صمیمی با مردم گفتگو و پس از اطلاع از مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم در زمینه‌های گوناگون به مسئولان ارائه کرد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات، رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند تا از نزدیک مشکلات مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های گمیشان، آق‌قلا و گنبدکاووس را بررسی کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر کشور، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نیروهای جهادی و امدادی، جمعی از طلاب و روحانیون سراسر کشور، هیئت‌هایی از جانب مراجع معظم تقلید و تعدادی از مسؤولان عالی‌رتبه از روزهای ابتدایی این سیلاب برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده وارد استان گلستان شدند و اقدامات جهادی و انقلابی آنها برای کاهش آلام مردم همچنان ادامه دارد.