۰ نفر

نظارت ویژه تعزیرات بر بازار شب عید آغاز شد

۷ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۴۲
کد خبر: 338256
 نظارت ویژه تعزیرات بر بازار شب عید آغاز شد

طرح ویژه تعزیرات برای کنترل و نظارت بر بازار شب عید به صورت ویژه از امروز ۷ اسفند با ۵۰۰ تیم نظارتی سازمان تعزیرات آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه طرح ویژه تعزیرات در بخش اول از امروز 7 اسفند شروع می شود و تا 28 اسفند ادامه دارد گفت: کنترل قیمت کالاهای مورد نیاز مردم از جمله خشکبار و میوه و نمایشگاه‌های بهاره در بخش اول نظارت مفید خواهد بود.

رایگانی بخش دوم نظارت را از 28 اسفند تا 16 فروردین اعلام کرد و افزود: از 28 اسفند تا پایان تعطیلات نظارت بر مراکز مختلف خدماتی و بهداشتی است و از اهم فعالیت سازمان تعزیرات در ایام عید نوروز بازرسی از و نظارت بر رستوران ها، هتل ها و مراکز مختلف خدماتی، تفریحی و موادغذایی خواهد بود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه هدف، حمایت از اقشار آسیب پذیر در خرید شب عید است افزود: 500 تیم گشت مشترک در سراسر کشور و چیزی حدود 3 و نیم برابر گشت تعزیرات در سال گذشته، آماده نظارت ویژه برای کنترل بازار در ایام نوروز است.

 رایگانی گفت: طبق رصد سازمان تعزیرات استان هایی که بیشترین مسافر را دارند به 3 گروه تقسیم می شوند که اولویت بازرسی بر این سه گروه است که در ایام تعریف شده نظارت تا 16 فروردین 98 به صورت ویژه بر فروش و ارائه خدمات منصفانه ادامه دارد.