۰ نفر

محسن رضایی؛

مجمع تشخیص مصلحت آخرین سنگر نظام و منافع ملی است

۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۱۸
کد خبر: 331988
مجمع تشخیص مصلحت آخرین سنگر نظام و منافع ملی است

دبیر تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با آخرین تصمیمات این مجمع درباره پالرمو اظهار نظر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، محسن رضایی اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که آن چیزی که منافع مردم هست و در بهبود زندگی مردم مؤثر است و همچنین آنچه که به نفع نظام و انقلاب است را در نظر بگیریم. ما اینجا نمی‌توانیم تحت تأثیر فشارهایی قرار بگیریم.

وی ادامه داد: باید آن چیزی که به نفع کشور و مردم است را پیش ببریم. بر همین اساس قرار شد افراد موافق و مخالف از جلسات آینده بحث‌های خود را در ارتباط با موضوع پالرمو شروع کنند. مخالفینی در ارتباط با تشخیص مصلحتی که مجلس داده است وجود دارد و موافق هم در این حوزه وجود دارد.

رضایی یادآور شد: باید به موافقین و مخالفین وقت کامل بدهیم تا حرف‌هایشان زده شود که در آینده کسی بهانه نداشته باشد بگوید ما نتوانسته‌ایم در مجمع تشخیص مصلحت نظام نظراتمان را طرح کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر ما در دوران تحریم نبودیم یک شرایط بر تصمیم گیری ما حاکم بود. الان که در شرایط تحریم هستیم شرایط دیگری هست.

وی افزود: برخی‌ها می‌گویند پیوستن به پالرمو خود تحریمی است و تحریم‌ها را بر ما اضافه می‌کند. برخی‌ها می‌گویند اگر ما این موضوعات را تصویب نکنیم راه برون رفت نخواهیم داشت. بنابراین این بحث‌ها را نمی‌شود با عجله و شتابزدگی بررسی کرد.

رضایی در پایان گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام آخرین سنگر نظام و منافع ملی است و بنابراین باید با دقت کامل تمام جزئیات را بررسی کند.