۰ نفر

توییت نوبخت پس از سفر به قلعه گنج کرمان

۲۸ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۳۶
کد خبر: 330147
توییت نوبخت پس از سفر به قلعه گنج کرمان

رییس سازمان برنامه و بودجه نوشت: آنچه من دیروز در قلعه گنج دیدم آن بود که نهادها با همه تلاش‌ها شاید به دلیل آنکه در پی عمق دادن به خدمات بوده‌اند، موفق به گسترش و تکمیل چتر حمایتی نشدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، در رشته توییت «محمدباقر نوبخت»، رییس سازمان برنامه و بودجه، پس از سفر به مناطق محروم جنوب کرمان آمده است:

همه ما ‎مسوؤلان، در همه سطوح تمام قوا، موظف به رسیدگی به وضع محرومان جامعه و آنان که صدایشان از طریق رسانه‌ها شنیده نمی شود هستیم، به‌ جای آنکه در پی تسویه حساب‌های سیاسی و جناحی باشیم به فکر رفع نقاط ضعف خود باشیم.

دولت تدبیر و امید  از ابتدا در توجه ویژه به  معیشت محرومان تأکید داشت لذا با وجود همه ضعف‌های سیستم پرداخت یارانه مستقیم و نقدی به صورت فراگیر به دلیل آنکه تغییر این سیستم و حذف برخی گروه‌ها از دریافت یارانه ریسک‌هایی برای محرومان داشت آن را حفظ کرد و ادامه داد.

همچنین برنامه رفع فیلتر مطلق با تکیه بر سیستم نهادهای حمایتی به ویژه کمیته امداد و بهزیستی طراحی و اجرا کرد اما آنچه من دیروز در قلعه گنج دیدم آن بود که این نهادها با همه تلاش‌ها شاید به دلیل آنکه در پی عمق دادن به خدمات بوده‌اند، موفق به گسترش و تکمیل چتر حمایتی نشدند.

توییت