۰ نفر

در آیین بهره برداری از 800واحد مسکونی مددجویی

جهانگیری: آبادانی قصرقند نیازمند اراده قوی بنیاد مستضعفان است

۱۱ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۳۸
کد خبر: 326067
 جهانگیری: آبادانی قصرقند نیازمند اراده قوی بنیاد مستضعفان است

معاون اول رئیس جمهوری گفت: بنیاد مستضعفان باید با قوی کردن اراده خود در مسیر آبادانی و اشتغال شهرستان قصرقند گام بردارد تا بتوان این منطقه را محرومیت زدایی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در آیین بهره برداری از 800 واحد مسکونی مددجویی سیستان و بلوچستان در قصرقند اظهار داشت: بدون کارخانه های بزرگ می توان این مناطق را آباد و در روستاها و شهرها اشتغال ایجاد کرد.

وی افزود: همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران در ساخت مسکن مددجویان ستودنی است.

معاون اول رئیس جمهوری افزود: جهت گیری و همت دولت تامین مسکن و صاحب خانه کردن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد است.

معاون اول رئیس جمهوری امروز به اتفاق وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، نیرو، صمت، تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل فرودگاهها و رئیس بنیاد مستضعفان وارد ایرانشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر و شماری از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

جهانگیری پس از افتتاح ترمینال فرودگاه ایرانشهر به اتفاق هیات همراه عازم قصرقند شد و بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال علما، مسئولان و معتمدان قرار گرفت.

شرکت در نشست هم اندیشی با نخبگان، معتمدان، جوانان و فعالان اجتماعی جنوب سیستان و بلوچستان در ایرانشهر، سفر به قصرقند، شرکت در نشست معتمدان، جوانان، فعالان اجتماعی و کار آفرینان در زاهدان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه جهانگیری به این استان است.