۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

خبرسازی‌های جعلی علیه وزیر اقتصاد/ دژپسند از نماینده سراوان عذرخواهی نکرده است

۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷
کد خبر: 322764
خبرسازی‌های جعلی علیه وزیر اقتصاد/ دژپسند از نماینده سراوان عذرخواهی نکرده است

بنابر اخبار رسیده به اقتصاد آنلاین خبر عذرخواهی وزیر اقتصاد از درازهی نماینده سراوان کذب بوده و صحت ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مطابق این اخبار، دژپسند در مجلس صرفا عنوان کرده مساله باید کامل بررسی شود و سپس درباره این که چه کسی باید عذرخواهی کند تصمیم گیری خواهد شد. بر اساس این گزارش، دژپسند اعلام کرده که اگر پس از بررسی، کارمند گمرک مقصر باشد او به عنوان وزیر قطعا عذرخواهی می کند ولی اگر واقعیت به گونه دیگری بود نماینده محترم باید عذرخواهی کند.

پس از انتشار فیلم یک نماینده مجلس در گمرک ایران که منجر به ایجاد واکنش های شدیدی از سوی مردم در شبکه های اجتماعی شد، نماینده سراوان در اقدامی دیگر بدون عذرخواهی از مردم، اهانت های صورت گرفته در فیلم را بخاطر قومیت بلوچ و سنی بودن خود دانست. او همچنین اعلام کرد فیلم تحریف شده است!

این در حالی است که گزارش های رسیده به اقتصاد آنلاین نشان می دهد کارمند گمرک که در فیلم در حال انجام کار خود بود نیز از برادران اهل سنت ترکمن صحراست! بنابراین این ادعای آقای درازهی که اتفاقات ناخوشایند صورت گرفته بدلیل قومیت یا مذهب ایشان بوده به هیچ وجه صحت ندارد.

وزیر اقتصاد هم گویا با آگاهی از این فضا واکنشی نشان نداده تا فیلم های گمرک بازیابی شده و سپس تصمیم گرفته شود. این واکنش سنجیده وزیر اقتصاد و پایمال نکردن حقوق یک کارمند در مقابل یک نماینده که قصد استیضاح او را دارد شایسته تقدیر است.