۰ نفر

تمبر یادبود کنفرانس رؤسای مجالس ۶کشور آسیایی +عکس

۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹
کد خبر: 320303
تمبر یادبود کنفرانس رؤسای مجالس ۶کشور آسیایی +عکس

از تمبر یادبود کنفرانس رؤسای مجالس ۶ کشور آسیایی برای مبارزه با تروریسم پیش از آغاز رسمی اجلاس تهران رونمایی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، تمبر یادبود کنفرانس رؤسای مجالس ۶ کشور آسیایی برای مبارزه با تروریسم پیش از آغاز رسمی اجلاس تهران رونمایی شد.

دومین کنفرانس رؤسای مجالس افغانستان، ایران، پاکستان، ترکیه، چین و روسیه برای مقابله با تروریسم و تقویت ارتباطات بین منطقه ای دقایقی قبل با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان آغاز شد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در این کنفرانس روسای جمهور و مجلس کشورمان و همچنین رؤسای مجالس افغانستان، ایران، پاکستان، ترکیه، چین و روسیه به سخنرانی خواهند پرداخت.

تمبر یادبود

لازم به ذکر است که پیش از آغاز کنفرانس، لاریجانی رییس مجلس، روحانی رییس جمهور کشورمان و روسای مجالس افغانستان، پاکستان، روسیه، چین و ترکیه عکس یادگاری گرفتند.

پیش از این پاکستان میزبان نخستین دوره کنفرانس رؤسای مجالس افغانستان، ایران، پاکستان، چین و روسیه برای مقابله با تروریسم و تقویت ارتباطات بین منطقه ای بود.

مقابله با تروریسم، تجارب گذشته، راهبردهای کنونی و اتخاذ رویکرد جدید و موثر منطقه‌ای، گسترش ارتباطات و تقویت همکاری های بین منطقه‌ای، تحقق صلح و توسعه همه جانبه و پایدار در منطقه از موضوعات مهمی است که در این نشست مطرح می‌شود.