۰ نفر

کار‌گروه پیگیری مطالبات کارگران نیشکر هفت‌تپه تشکیل شد

۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۱۵
کد خبر: 319792
کار‌گروه پیگیری مطالبات کارگران نیشکر هفت‌تپه تشکیل شد

مدیرکل تعاون, کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ‌برای صیانت از حقوق کارگران، کارگروه فنی متشکل از کارشناسان نخبه ‌‌برای رسیدگی و تحقق مطالبات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه تشکیل شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ‌سید‌نور محمدپور  درباره جزئیات این کارگروه اظهار داشت: از کارگران عزیز و شریف شرکت نیشکر هفت‌تپه و گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای رعایت اخلاق و انصاف در راستای  پیگیری مطالباتشان قدردانی می‌کنم.

وی افزود: کارگران عزیز شرکت نیشکر هفت‌تپه با رعایت اخلاق و قانون در کمال آرامش خواسته‌های صنفی خود را مطالبه کردند و به بوقچی‌های رسانه‌ای شبکه‌های صهیونیستی و وهابی فرصت عرض اندام ندادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: ضروری است که تمام دستگاه‌های مسئول نسبت به تحقق درخواست‌ها و مطالبات به حق کارگران وارد عمل شده و مشکلات این واحدهای تولیدی هرچه سریعتر حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: براساس رسالت اداره کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی خوزستان مبنی بر صیانت از حقوق کارگران؛ کارگروه فنی متشکل از کارشناسان نخبه این اداره برای رسیدگی و تحقق مطالبات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه تشکیل شد.

محمدپور با بیان اینکه رئیس روابط کار، رئیس بیمه بیکاری, رئیس بازرسی کار, رئیس تشکلات کارگری و کارفرمایی اداره کل تعاون,کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این کمیته عضویت دارند، گفت: ‌در این کارگروه ‌شورای اسلامی کار، کمیته انضباط، قانون مشاغل سخت و زیان‌آور، قرارداد کارگران، تامین لباس و حق غذا، ایمنی, حفاظت و بهداشت کار کارگران، طرح طبقه‌بندی مشاغل‌ و ... پیگیری می‌شود‌.