۰ نفر

وزیر کشور:

استانداران جدید روز یکشنبه به دولت معرفی می‌شوند

۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۴۲
کد خبر: 313831
استانداران جدید روز یکشنبه به دولت معرفی می‌شوند

وزیر کشور در خصوص جایگزینی و معرفی ١4 استاندار جدید، گفت: استانداران جدید را روز یکشنبه به دولت معرفی می کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در حاشیه همایش استانداران در جمع خبرنگاران، بیان کرد: ١4 نفر از استانداران ما شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند که در این جلسه حضور داشتند و سخت بود با این ١4 نفر خداحافظی کنیم، آنها در این پنج سال زحمت کشیدند با وزارت کشور همراهی کردند، به هر حال برای آنها آرزوی توفیق و خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم.
وی تصریح کرد: ما هم اکنون آمادگی کامل داریم و روز یکشنبه استانداران جدید را به دولت معرفی می کنیم و اگر روند انتصاب طول بکشد، سرپرست منصوب می کنیم.
رحمانی فضلی درخصوص جلسه امروز با استانداران نیز اظهار داشت: امروز توفیق بود که با استانداران و معاونان سیاسی‌ و اقتصادی استانداری ها جلسه داشته باشیم.
وی توضیح داد: در این جلسه شرایط اقتصادی و نوع همکاری ها و توانمندی ها و ظرفیت هایی که استان های ما می توانند در این شرایط داشته باشند و آنها را بکار بگیرند، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.
وزیر کشور افزود: در جلسه امروز رییس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین وزیر صمت حضور داشتند و شرایط را توضیح دادند و خواسته ها و توقعات خود را نیز بیان کردند.
رحمانی فضلی یادآور شد: استانداران نیز مسایل و مشکلاتی که با آن مواجه هستند و راه حل ها و پیشنهاداتی که ظرفیت های اقتصادی استان های خود را فعال کنند را مطرح کردند که در پایان جلسه جمع بندی نهایی انجام شد.