۰ نفر

روحانی در پیامی به رئیس جمهور چین:

روابط تهران - پکن در سطح بسیار مناسبی قرار دارد

۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵
کد خبر: 304212
 روابط تهران - پکن در سطح بسیار مناسبی قرار دارد

رئیس‌ جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن شصت و نهمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین، اظهار امیدواری کرد که با عنایت به سابقه دیرینه روابط فیمابین و با مساعی مشترک، شاهد تعمیق روابط و تحقق تفاهمات به عمل آمده در راستای رسیدن به منافع مشترک باشیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن شصت و نهمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین، اظهار امیدواری کرد که با عنایت به سابقه دیرینه روابط فیمابین و با مساعی مشترک، شاهد تعمیق روابط و تحقق تفاهمات به عمل آمده در راستای رسیدن به منافع مشترک باشیم.

در این پیام آمده است: فرا رسیدن شصت و نهمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین را به جناب‌عالی و مردم آن کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

طی سالیان گذشته، چین به پیشرفت‌های بسیار مهم و قابل توجهی در همه زمینه‌ها دست یافته که موجب خرسندی مسئولین و مقامات جمهوری اسلامی ایران است. روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین نیز با اراده مقامات عالی‌رتبه دو کشور، در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. امیدوارم با عنایت به سابقه دیرینه روابط فیمابین و با مساعی مشترک، شاهد تعمیق روابط و تحقق تفاهمات به عمل آمده در مذاکرات اینجانب با جناب‌عالی در راستای رسیدن به منافع مشترک باشیم.سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی و کامیابی مردم جمهوری خلق چین را آرزومندم.