۰ نفر

آغاز پروازهای کرج-مشهد-کرج

مجوز پروازهای مسافری فرودگاه پیام صادر شد

۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹
کد خبر: 298426
مجوز پروازهای مسافری فرودگاه پیام صادر شد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز انجام پرواز مسافری در فرودگاه پیام پس از بازرسی کارشناسان این سازمان خبر داد و گفت: از ۲۳ شهریور هفته‌ای ۲ پرواز رفت و برگشت بین کرج و مشهد در این فرودگاه برقرار می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، رضا جعفرزاده ، اظهار داشت: پس از بازرسی‌های مختلف از سوی کارشناسان و بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز انجام پروازهای مسافری در فرودگاه پیام کرج صادر شد.

وی ادامه داد: اولین پرواز مسافری فرودگاه پیام روز ۲۳ شهریورماه ۹۷ آغاز می‌شود که در مسیر مشهد به کرج و سپس کرج به مشهد خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: قرار است این پروازها با هواپیمای شرکت هواپیمایی تابان در مسیر کرج-مشهد-کرج انجام شود.

وی با بیان اینکه هواپیمای پرواز کرج-مشهد، بوئینگ MD است، گفت: هفته‌ای ۲ پرواز رفت و برگشت در مسیر کرج-مشهد-کرج در فرودگاه پیام انجام خواهد شد.

جعفرزاده ادامه داد: همچنین زمینه انجام پرواز کرج-کیش-کرج هم در فرودگاه پیام فراهم است و به زودی این پرواز توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری پس از بررسی همه تجهیزات ناوبری و فرودگاهی و زیرساخت‌های مسافری این فرودگاه، مجوز پروازهای مسافری فرودگاه پیام را صادر کردند.