۰ نفر

"نتوانسته‌ام رئیس جمهور را در این زمینه راضی کنم"

نوبخت از همه مسئولیت‌هایش اعلام کناره گیری کرد/ لحظه‌شماری می‌کنم به دانشگاه برگردم

۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱
کد خبر: 287792
نوبخت از همه مسئولیت‌هایش اعلام کناره گیری کرد/  لحظه‌شماری می‌کنم به دانشگاه برگردم

سخنگوی دولت گفت: ترجیح دادم در اصلاح کابینه، داوطلبانه شخصا از همه مسولیت‌های دولت کناره‌گیری کنم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران پیرامون تغییر در سازمان برنامه و بودجه بیان داشت: ترجیح دادم برای اینکه زمینه در اصلاح کابینه داوطلبانه شخصا خواستم از همه مسولیت های دولت کناره گیری کنم.

وی ادامه داد: بیش از هر چیز به فکر کشور باشیم، لحظه شماری میکنم به دانشگاه برگردم، وابستگی در حضور در دولت ندارم.

نوبخت همچنین گفت: البته آقای رئیس جمهور همیشه به بنده لطف و محبت دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آقای روحانی بیش از ۳۰ سال است که من را می‌شناسد. سازمان برنامه و بودجه و تعیین رئیس آن مربوط به رئیس‌جمهور است و اینکه می‌گویند باید رئیس این سازمان مستقل باشد عجیب است. به هرحال تاکنون که من نتوانسته‌ام رئیس جمهور را در این زمینه راضی کنم و باید خود ایشان تصمیم گیرند.

نوبخت با اشاره به مصوبات هیات وزیران اظهار داشت: آیین‌نامه واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکونی از مسکن مهر که فاقد متقاضی هستند، تصویب شد. قرار شد با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی، این مسکن‌ها را به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی واگذار کنیم.

وی درباره دیگر مصوبه جلسه امروز تصریح کرد: ۱۲ میلیارد تومان برای جبران خسارتی که قبلا به استان خراسان جنوبی وارد شده بود و همچنین ۱۰ میلیارد تومان هم برای ضرورت تسریع آب‌رسانی با تانکرها به روستاهای این استان ، به تصویب هیئت وزیران رسید.