۰ نفر

حرکت به سمت جامعه برابر و همراه با عدالت؛

ربیعی: قانون حمایت از معلولان را با تمام توان حمایت می‌کنیم/ برنامه مشخصی برای انتفاع از نظام اجتماعی داشته باشیم

۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲
کد خبر: 285808
ربیعی: قانون حمایت از معلولان را با تمام توان حمایت می‌کنیم/ برنامه مشخصی برای انتفاع از نظام اجتماعی داشته باشیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام توان حقیقی و حقوقی خود را برای پیاده سازی قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت به کار خواهیم گرفت.

علی ربیعی روز سه شنبه در جشن ملی و مراسم تجلیل از دست اندرکاران تدوین و تصویب قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در سالن اجلاس سران افزود: بزرگترین اقدام ما نگاه آسیب شناسانه مبتنی بر واقعیات در راستای حرکت به نظام اجتماعی چندلایه است که بهزیستی نقش پیشرو در این زمینه را دارد.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: شرایط امروز به گونه ای است که باید برنامه های مشخصی برای انتفاع از نظام اجتماعی داشته باشیم.

وزیر رفاه اظهار داشت: باید برای افرادی که به هر علت نتوانسته اند از فرصت های برابر اجتماعی استفاده کنند، برنامه های مشخصی اجرا و پیاده سازی کنیم.

ربیعی تاکید کرد: اگر از افراد با شرایط خاص، مراقبت نکنیم و در این زمینه نقصان داشته باشیم، این افراد توانایی های لازم برای برخورداری از فرصت های برابر را از دست می دهند.

وی ادامه داد: باید به سمت جامعه برابر و همراه با عدالت حرکت کنیم؛ از این رو، برنامه‌های برخورداری افراد از فرصت های برابر را به طور جدی پیگیری می کنیم.