۰ نفر

در جلسه کمیسیون عمران مجلس

کلیات طرح اصلاح قانون نظام مهندسی تصویب شد/ اصلاح طرح با استفاده از ظرفیت نظام فنی و اجرایی

۳ تیر ۱۳۹۷، ۲۰:۳۰
کد خبر: 280771
کلیات طرح اصلاح قانون نظام مهندسی تصویب شد/ اصلاح طرح با استفاده از ظرفیت نظام فنی و اجرایی

در جلسه کمیسیون عمران مجلس، کلیات طرح اصلاح قانون نظام مهندسی با استفاده از ظرفیت نظام فنی و اجرایی کشور به تصویب رسید.

اقتصادآنلاین - المیرا اکرمی؛ سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون، طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در دستور کار قرار داشت که اعضای کمیسیون کلیات آن را به تصویب رساندند.

صدیف بدری با اشاره به حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان در این جلسه اظهار داشت: در این جلسه کمیته نظام فنی و اجرایی کمیسیون عمران، دو گزارش برای اصلاح قانون نظام مهندسی ارائه داد که یک گزارش معطوف به اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان با روال موجود و رفع ایرادات فعلی بود و گزارش دیگر معطوف به اصلاح این قانون با استفاده از ظرفیت نظام فنی و اجرایی کشور بود.

بدری در ادامه افزود: جزئیات این طرح در کمیته نظام فنی و اجرایی کمیسیون عمران مجلس بررسی خواهد شد و سپس نتیجه نهایی آن در جلسه کمیسیون عمران مجلس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه با تصویب نهایی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی دوگانگی های موجود در حوزه تصمیم گیری نظام فنی و اجرایی دولتی و خصوصی برطرف می شود، گفت: با تصویب نهایی این طرح برداشت های سلیقه ای هم به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت.