۰ نفر

تذکر نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره وضعیت اقتصادی کشور

۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۱۷
کد خبر: 278387
تذکر نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره وضعیت اقتصادی کشور

تعدادی از نمایندگان مجلس در مورد کاهش ارزش پول ملی، افزایش ثبت سفارش واردات کالا و عدم نظارت بر قیمت خودرو تذکرات جداگانه ای به رئیس جمهور دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، مجید کیان پور نماینده درود و ازنا در مجلس به همراه ۷۱ نماینده دیگر در خصوص کاهش ارزش پول ملی به رییس جمهور تذکر دادند. در این تذکر آمده است که کاهش ارزش پول ملی ۲.۵ برابر بوده و امروز هر هزار تومان به اندازه ۴۰۰ تومان ارزش دارد.

همچنین مجید کیان پور به همراه ۷۲ نماینده دیگر در مورد عدم نظارت بر ثبت کالا در سامانه‌ها و افزایش دو برابری ثبت سفارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به رئیس‌جمهور و وزرای اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی تذکر دادند و  این امر را موجب ایجاد رانت دانستند.

بر اساس این گزارش همچنین مجید کیان پور به علاوه ۶۵ نماینده در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواستار ارائه خدمات اینترنت پرسرعت شده و از عدم نظارت به کیفیت اینترنت و عدم نظارت مؤثر بر نرخ اینترنت انتقاد کردند.

گفتنی است علاوه بر این، مجید کیان پور و ۶۷ نماینده دیگر در مورد عدم نظارت بر عملکرد خودروسازان داخلی و افزایش دو برابری قیمت‌ خودروهای داخلی و خارجی به رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر دادند.