۰ نفر

آیت الله علوی گرگانی: وام بلاعوض برای اشتغال جوانان تخصیص یابد

۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۲۰
کد خبر: 267182
آیت الله علوی گرگانی: وام بلاعوض برای اشتغال جوانان تخصیص یابد

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: از دولت تقاضا داریم در حد توان اعتباری را جهت ارائه وام بلاعوض به جوانان بیکار با استعداد در نظر بگیرد تا هم چرخ مملکت بچرخد و هم افتخاری برای کشور اسلامی باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی امروز در دیدار با وزیرکار، تعاون ورفاه اجتماعی در قم بیان کرد: دیدار وزیران و حضور آنان دربین مردم حس امیدواری را در جامعه القا می‌کند و این مسئله که عموم مردم حضور وزیر را دربین خود احساس کنند، نعمتی بزرگ و حتی مشکل گشا است.

این مرجع تقلید با اشاره به حدیثی از پیامبر مبنی براینکه محبوب ترین افراد نزد خداوند کسی است که قلب سلیم داشته باشد، گفت: من از شما وهمه‌ی مسئولین درخواست دارم که قلب سلیم داشته باشید و در بین مردم با عطوفت و مهربانی عمل کنید، هرچند که کسب رضایت مردم، امری مشکل است اما هرچه کار سخت تر باشد اجر آن بیشتر است لذا سعی کنید گره از کار مردم باز کنید.

وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کرده اند، تقاضا دارم که در این مطلب پیرو خط رهبری باشید و به کارخانه ها و کالای ایرانی رسیدگی بیشتر داشته باشید، چراکه به دلیل نبود امکانات و سرمایه در بسیاری از کارخانه‌ها، کارگران زیادی بیکار شده اند.

آیت الله علوی گرگانی اضافه کرد: مسئولین مسلم بدانند که همت در رسیدگی به کارخانجات درصد بسیاری از مشکلات ناشی از بیکاری جوانان در جامعه را حل می کند.

این مرجع تقلید با اشاره به راه کار کشورهای دیگر در حمایت از تولید و اشتغال جوانان، اظهار کرد: از دولت تقاضا داریم در حد توان اعتباری را جهت ارائه وام بلاعوض به جوانان بیکار با استعداد در نظر بگیرد تا هم چرخ مملکت بچرخد و هم افتخاری برای کشور اسلامی باشد.