۰ نفر

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

تلاش دولت برای افزایش قدرت خرید مردم

۱۶ فروردین ۱۳۹۷، ۰:۵۵
کد خبر: 261880
تلاش دولت برای افزایش قدرت خرید مردم

وزیر کار گفت: حل مسائل کشور از جمله فشار به آب و خاک، ریزگردها، پنجره جمعیتی و عدم بزرگ شدن اقتصاد تنها با اجماع و یاس زدایی قابل حل هستند.

علی ربیعی در دیدار با بازنشستگان و نخبگان استان ایلام، پس از شنیدن دغدغه های آنان اظهار کرد: دولت بدون همکاری نخبگان و سازمان های مردم نهاد نمی تواند آن گونه که باید وظایف خود را انجام دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان این که خیلی ها چشم دیدن موفقیت های انقلاب اسلامی را در آستانه چهل سالگی ندارند، تصریح کرد: بسیاری از مسائل در هم تنیده شده و منشاء مسائلی شده که همه باید با همکاری در راه حل آنها بکوشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه در هیات دولت از هیچ تلاشی برای حل مشکلات فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: برنامه دولت ارتقای رفاه زندگی مردم و افزایش قدرت خرید است.

وی راه رشد اقتصادی را افزایش سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت:پنجره جمعیتی، فشار به آب و خاک، ریزگردها، عدم بزرگ شدن اقتصاد کشور از جمله مسائلی است که باید برای حل آنها حرکت کنیم.

ربیعی با تاکید بر این که در این راستا حق نداریم موفق نشویم، تصریح کرد: هر چند عده ای فکر می کنند که دولت را می زنند اما کل نظام را می زنند اما باید با اجماع به یاس‌زدایی بپردازیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که نسبت به ایلام احساس دین می کنم و باید نخبگان ایلام کانون توسعه استان را ایجاد کنند، با اشاره به شرایط جغرافیایی استان گفت: باید نهادی صادراتی در استان ایجاد شود.

در ابتدای این نشست ۱۰ نفر از فعالان اقتصادی و صنفی و نماینده بازنشستگان کشوری دغدغه های خود را بیان کردند.