۰ نفر

کدخدایی: باید نیاز‌های جامعه‌ را در داخل کشور تأمین کنیم

۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۸:۳۷
کد خبر: 260048
کدخدایی: باید نیاز‌های جامعه‌ را در داخل کشور تأمین کنیم

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: مردم ما تا حد زیادی به مسئله حمایت از کالای ایرانی توجه دارند، اما فرهنگ‌سازی در این زمینه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

عباسعلی کدخدایی با اشاره به تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» در سال 97 گفت:در چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب با عنایت به وضعیت کشور و جامعه و شرایط اقتصادی، نامگذاری‌های مبارکی انجام دادند که عمدتاً در حوزه اقتصاد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان ، وی افزود: ما اگر بخواهیم یک جامعه مستقل باشیم و روی پای خودمان بایستیم باید بتوانیم تا حد امکان نیاز‌های جامعه‌مان را در داخل تأمین کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: جامعه ما که دارای منابع طبیعی عظیم و نیروی جوان و با انگیزه است که می‌تواند از فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده کند.

کدخدایی تاکید کرد: مردم ما تا حد زیادی به مسئله حمایت از کالای ایرانی توجه دارند، اما فرهنگ‌سازی در این زمینه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: همچنین باید در مدیریت اقتصادی کشور از ورود کالا‌های خارجی مشابه چه از طریق قاچاق و چه از طریق قانونی جلوگیری کرد و با وضع تعرفه و اقدامات گمرکی در این زمینه قدم برداشت.