۰ نفر

ربیعی: اشتغال آفرینی باید جهت گیری فعالیت‌های اقتصادی باشد

۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۱۴
کد خبر: 251410
 ربیعی: اشتغال آفرینی باید جهت گیری فعالیت‌های اقتصادی باشد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای این که اشتغالزایی در کشور برای مردم ملموس شود، جهت گیری تمام فعالیت های اقتصادی باید اشتغال آفرینی باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، علی ربیعی عصر یکشنبه در مراسم بهره برداری از طرح ارتقای هتلینگ و استاندارد سازی بخش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی ولیعصر قائمشهر افزود: با این که امسال توانسته ایم بین 600 تا 700 هزار شغل ایجاد کنیم، اما بیکاری آن چنان در کشور انباشته شده که اجازه نمی دهد این میزان اشتغال دیده شود.

وی از با اعلام این که دولت برای ایجاد اشتغال در سال آینده 72 هزار میلیارد تومان بودجه پیش بینی کرده، گفت: سهم مازندران از بودجه اشتغالزایی سال آینده 330 میلیارد تومان است تا نابرابری های موجود در روستاها و حاشیه شهرها از بین برود.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که نظام پس از استقرار مسیر درستی را در پیش گرفته است، افزود: اکنون همه ما به عنوان کارگزاران نظام درحال درست کردن وضعیت داخلی کشور زیر سایه رهبری هستیم و مردم آثار آن را در سال های آینده خواهند دید.

ربیعی همچنین در این مراسم در پاسخ به پرسش یکی از کارگران زیرپوشش تامین اجتماعی که نگران وضعیت بیمه دارویی خود بود، گفت: بسیار خرسندم که با برکت انقلاب اسلامی مردم آزادانه حرف های خود را بیان می کنند تا ما درصدد رفع آن برآئیم.

وی افزود: کسانی که می گفتند انقلاب اسلامی به 40 سالگی نمی رسد ، امروز توانستند دلدادگی مردم به این نظام مردمسالار دینی را که با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند، مشاهده کنند.

در این مراسم طرح استانداردسازی و توسعه بخش اورژانس و ارتقای هتلینگ بیمارستان ولیعصر قائمشهر به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح ها بیش از 9 میلیارد تومان هزینه شد.

بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر به عنوان یکی از مراکز آموزشی- درمانی وابسته به تامین اجتماعی در مازندران با 314 تخت مصوب، 80 تخت شناور ، دارای درمانگاه فوق تخصصی ، تخصصی ، خدمات تشخیصی ، 14 بخش بستری ، اورژانس و دیالیز است که در سال 1347 تاسیس شد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی سفر دو روزه اش را به مازندران از عصر دیروز شنبه با ورود به غرب این استان شروع کرد. افتتاح طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی چالوس و شرکت در نشست شورای اداری شهرستان های نوشهر ، چالوش و کلاردشت برنامه روز اول سفر ربیعی به مازندران است.

وزیر تعاون امروز همچنین با شرکت در راهپیمائی 22 بهمن در جمع مردم ساری ، سخنران این مراسم بود و سپس با حضور در قائمشهر دو طرح بیمارستانی را افتتاح کرد.

دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای مازندران از دیگر برنامه های ربیعی در سفر به مازندران اعلام شده است .

اورژانس جدید بیمارستان ولیعصر قائمشهر با حضور وزیر تعاون و استاندار مازندران و با اعتباری افزون بر 9 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.