۰ نفر

با توجه به موضوع خشکسالی مطرح شد؛

جهانگیری: توجه به چالش خشکسالی در استان فارس/ افتتاح دو طرح صنعتی بزرگ در شهرستان نی‌ریز

۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱
کد خبر: 247823
جهانگیری: توجه به چالش خشکسالی در استان فارس/ افتتاح دو طرح صنعتی بزرگ در شهرستان نی‌ریز

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به موضوع خشکسالی در کشور گفت: استان فارس بیش از سایر استان ها با چالش خشکسالی دست و پنجه نرم می کند و تلاش خواهیم کرد موضوع آب در این استان را مورد توجه جدی قرار دهیم.

اسحاق جهانگیری روز شنبه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز در جمع خبرنگاران افزود: بنده پیش از این در جلسه شورای عالی آب و در حضور استاندار سابق فارس به اهمیت و کم و کیف این بحران آگاه بوده ام و تلاش خواهیم کرد تا در این سفر مسایل صنعتی، شهری و آب و کشاورزی را مورد مداقه قرار دهیم.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: مردم بزرگوار فارس مردمی مومن،‌ انقلابی و تاثیر گذار در تاریخ ایران هستند، فارس برای ایران نقطه ای بسیار مهم و کانون اصلی تمدن و فرهنگ است و به عنوان مرکز مهم شیعه در منطقه در تاریخ انقلاب تاثیرگذار بوده است.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه در این سفر در همایش سازمان های مردم نهاد جوانان شرکت می کند، گفت: جوان و جوانی دارای آثاری بسیار مهم در همه دنیا و ایران است و باید به مسایل جوانان بیش از پیش توجه شود زیرا جوانان محور اصلی تحول و توسعه هستند.

جهانگیری افزود: البته محدودیت هایی نیز دارند که ما تلاش می کنیم در این جلسه ضمن شنیدن نقطه نظرات، آنها را در جریان برنامه ریزی های دولت قرار دهیم زیرا جوانان آینده کشور را رقم می زنند.

وی گفت:‌همچنین در این سفر یک روزه دو طرح صنعتی بزرگ در شهرستان نی ریز استان فارس را افتتاح خواهم کرد.

معاون اول رئیس جمهوری گفت: در ادامه این سفر در جلسه شورای اداری چالش ها و محدودیت ها و فرصت ها و ظرفیت های استان فارس را در حضور مدیران استان بررسی و برای توسعه استان تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

جهانگیری افزود: استان فارس بیش از سایر مناطق کشور با چالش خشکسالی دست و پنجه نرم می کند و تلاش خواهیم کرد موضوع آب در استان را مورد توجه جدی قرار دهیم.