۰ نفر

دریافت تسهیلات بانکی به شرط ایجاد اشتغال

۱۷ دی ۱۳۹۶، ۲۳:۲۱
کد خبر: 243054
دریافت تسهیلات بانکی به شرط ایجاد اشتغال

وزیر صنعت، معدن و تجارت از آسان سازی دریافت تسهیلات بانکی و ارزی در صورت تعهد به افزایش صادرات غیرنفتی و ایجاد اشتغال خبر داد.

محمد شریعتمداری در حاشیه نشست رئیس جمهور با نمایندگان صادرکنندگان غیرنفتی با اشاره به پیشنهاد رئیس جمهور برای ایجاد انجمن و یا مجتمعی از مهمترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان غیرنفتی افزود: تولیدکنندگان و صادرکنندگان می توانند با تعهد به ایجاد اشتغال و افزایش صادرات غیرنفتی از امکانات مناسب تری برای تأمین مالی طرح های توسعه ای آینده برخوردار شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وی با اشاره به حضور مدیران مهمترین بنگاه های تولیدکننده و صادرکننده غیرنفتی کشور در نشست با رئیس جمهور گفت: در این جلسه صمیمی نمایندگان تولیدکنندگان و صادرکننده غیرنفتی کشور برخی از موانع پیش روی توسعه تولید و صادرات غیرنفتی را مطرح کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تولید کنندگان را بسیار امیدوار در بخش تولید دانست و افزود: در این جلسه تولیدکنندگان فلزات مهم نظیر فولاد، مس و صادرکنندگان محصولات غیرنفتی کشور ازجمله محصولات نسبی، شیرینی ها و مشتقات گندم و ذرت کشور حضور داشتند.