۰ نفر

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

نیازمند طراحی بازار کار در کشور هستیم/ حرکت بازار اشتغال به سمت مشاغل خدماتی

۲ آذر ۱۳۹۶، ۲۱:۰۱
کد خبر: 233408
 نیازمند طراحی بازار کار در کشور هستیم/ حرکت بازار اشتغال به سمت مشاغل خدماتی

فیروزآبادی برلزوم طراحی بازار کار در کشور تاکید کرد و گفت : چهار بازار کالا، پولی، مالی و کار در کشور وجود دارد و طراحی بازار کار درکشور نیزضروری است . بازار کار باید در هماهنگی با سایر بازارها طراحی شود چرا که هیچ یک از این بازارها نمی توانند مستقل از هم کار کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، " ابوالحسن فیروزآبادی  " امروز پنج شنبه در "کارگروه آموزشی حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری" که با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در سالن هفده شهریوروزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی و با حضور مهندس احمد مشیریان، معاون روابط کار،کریم یاوری مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وجمعی از مدیران سازمان تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای و مدیران روابط کار و روسای ادارات بیمه بیکاری سراسر کشور برگزار شد افزود : امروزه مسائل اقتصادی دنیا نیز بعد اجتماعی پیدا کرده است و ما نیز باید متناسب با تحولات جهانی حرکت کنیم . حتی مسائل سیاسی نیز امروزه بعد اجتماعی پیدا کرده اند .  

وی با بیان اینکه هدف از ادغام سه وزارتخانه از سوی سیاست گذاران جمهوری اسلامی ایران هم افزایی بیشتر بود گفت : ما امیدواریم این هم افزایی به بالاترین حد خود برسد . 

قائم مقام وزیرتعاون ، کار ورفاه اجماعی  افزود: در ۴ سال اخیر نیز با همین هم افزایی ها در جهت حل مشکلات مردم و جامعه هدف خود تلاش کردیم. 

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحولات اخیر جهان از پایین به بالا بوده است و این مردم بوده اند که نقش اساسی در تحولات داشته اند، بنابراین ما هم باید متناسب با تحولات جهان پیش برویم. 

وی با بیان اینکه در دنیای جدید شغل ها نیز به سمت مشاغل خدماتی پیش می روند  گفت :  این روند در ایران نیز در حال رخ دادن است و ما هم باید به تناسب آن آماده ورود به حوزه خدمات بشویم.

قائم مقام وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی  افزود: در حوزه خدماتی بافت نیروی کار نیز  تغییر می کند و هم اکنون بسیاری از مشاغل در حوزه فضای مجازی مشاغل خدماتی است و ما باید به این موارد نیز توجه کنیم. 

دکترفیروزآبادی از مدیران روابط کار ومسئولان  بیمه بیکاری استان های کشور که در این جلسه حضور داشتند خواست بر اساس تحولات جهانی تحقیقات خود را به صورت کیفی نیز جلو ببرند و تحلیل هایی کیفی از بازار کار داشته باشند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دنیای امروز بحث عدالت تبدیل به موضوعی جدی شده است ، اگر قرن بیستم قرن خشونت سرمایه داری بود قرن بیست و یکم قرن توجه به عدالت است و این موضوعی است که ما در جمهوری اسلامی ایران از ابتدا به صورت جدی آن را دنبال کرده و می کنیم.