۰ نفر

دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران:

اساس نوآوری در دولت، تفکر واگذاری است

۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۱
کد خبر: 224275
اساس نوآوری در دولت، تفکر واگذاری است

دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران با بیان اینکه کسب و کارهای نوین نیاز به مدیریت نوین دارند، گفت: اساس نوآوری در دولت نیز تفکر واگذاری است.

«کاوه زرگران» امروز (سه شنبه) در نشست هیات رئیسه و دیگر اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران با معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با بیان اینکه کانون‌های هماهنگی دانش با صنعت و بازار، در درون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است، بر لزوم تعدیل در ساختارهای دولتی و اصلاح روند واگذاری‌ها به بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی افزود: ما در کشور مشکل تامین منابع انسانی و مالی نداریم بلکه چالش اصلی ایجاد زنجیره بین بخش‌هاست.

زرگران یادآور شد: مشکل اصلی در کشور ایجاد زنجیره و پیوندهاست و امروز در زمینه پیوند بین دولت و بخش خصوصی، بین دانش و صنعت و بین صنعت و بازار با مشکلاتی مواجه ایم.

دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی با تاکید بر اینکه بیشترین تلاش باید بر تقویت این زنجیره‌ها باشد، افزود: افراد نخبه و تحصیلکرده در بالاترین رده‌های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران مشغول فعالیت هستند که از پیگیری و پیاده سازی نقطه نظرات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری نوید می‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم اعتماد بیشتر دولت به بخش خصوصی، ابراز امیدواری کرد که روند ادغام و واگذاری ها به بخش خصوصی با سرعت بیشتری صورت گیرد.

زرگران ، اساس نوآوری در دولت را تفکر واگذاری دانست و پیشنهاد کرد که حوزه ای برای حمایت از کسب و کارهای نوین در معاونت علمی و فناوری ایجاد شود.