۰ نفر

بخش اعظم مشکلات بیکاری در مناطق روستایی است

اشتغالزایی مناسب دغدغه اصلی دولت/ برنامه‌ریزی دولت برای کاهش ۲درصدی بیکاری

۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۷
کد خبر: 223350
اشتغالزایی مناسب دغدغه اصلی دولت/ برنامه‌ریزی دولت برای کاهش ۲درصدی بیکاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد و رشد اشتغال و کاهش بیکاری را در صدر برنامه های دولت ذکر و بیان کرد: در این چارچوب تدبیر بر حرکت به سمت کاهش حدود ۲درصدی بیکاری در کشور است.

علی ربیعی که به خراسان رضوی سفر کرده است عصر پنجشنبه در تربت حیدریه افزود: برای تحقق این مهم چند برنامه در نظر گرفته شده که مهارت افزایی و توسعه منابع انسانی از جمله آنها است. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: در این چارچوب توسعه و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح کشور و نیز آموزش روستاییان به خصوص مرزنشینان در برنامه کاری قرار گرفته زیرا معتقدیم بخش اعظم مشکلات بیکاری را باید در مناطق محروم و روستایی جستجو و برطرف کرد. همچنین در حوزه رفاه روستاییان توسعه و تجهیز مراکز ورزشی نیز بطور جد دنبال می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 'طرح جامع حمایت' را با تاکید بر کاهش آسیبهای اجتماعی از دیگر برنامه های این وزارتخانه اعلام و بیان کرد: بر این اساس و در جریان سفر به خراسان رضوی افتتاح یا آغاز عملیات ساختمانی چند مرکز بهزیستی دنبال می شود.

ربیعی عصر پنجشنبه در چارچوب سفری دو روزه به خراسان رضوی علاوه بر شرکت در نشست شورای اداری شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه، مه ولات و کاشمر، چند پروژه را افتتاح یا کلنگ زنی می کند.