۰ نفر

واعظی: اجازه دهید کابینه دوازدهم با آرامش انتخاب شود

۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶
کد خبر: 203582
واعظی: اجازه دهید کابینه دوازدهم با آرامش انتخاب شود

عضو کابینه دولت یازدهم به همه دلسوزان کشور توصیه کرد به دنبال سهم خواهی از رئیس جمهور در انتخاب کابینه دولت دوازدهم نباشند؛ بلکه اجازه دهند؛ ایشان با آرامش همکاران خود را انتخاب کنند.

' محمود واعظی' افزود: همه دلسوزان اجازه دهند دولتی برسرکارآید که بتواند اهداف بلند انقلاب و منویات مقام معظم رهبری را محقق کرده در فکر توسعه کشور باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: اکنون دیگر زمان انتخابات و رقابت های انتخاباتی گذشته است و زمان همکاری و رفاقت فرارسیده و بهتر است مسائل مربوط به زمان انتخابات کنار گذاشته شود.

واعظی ادامه داد: دولت به جد دنبال این است که فضا به صورت کامل آرام شود این گونه اختلاف سلیقه های بازمانده از انتخابات به طورقطع به ضرر روابط بین الملل است.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان ساخت:اختلاف ها به ضرر شرایط داخلی وتوسعه کشور است و باید کنارگذاشته شود.

واعظی گفت: تقاضای من از همه طرف ها این است که در آستانه شکل گیری دولت دوازدهم فضا را مناسب و آرام کنند وهمگی برای اینکه یک دولت کارآمد، اجرایی، قوی و یک دولتی که بتواند همه وعده ها و برنامه هایی که رئیس جمهور داده و برنامه هایی که داده محقق کند تلاش کنند.

عضو هیات دولت تدبیر و امید عنوان کرد: دولت دوازدهم دولتی نیست که بخواهد ائتلافی باشد، بر این اساس سهم خواهی، درست نیست .

واعظی افزود: رئیس جمهوری باید با آرامش همکاران دولت دوازدهم خود را بر اساس وعده هایی که درجریان برگزاری انتخابات به مردم داده اند ، انتخاب کنند.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برخی افراد و گروه ها بی خود و بی جهت به دنبال آن هستند که مرتب فهرست داده ، گمانه زنی کرده و مقداری تزلزل در وزارت خانه ها ایجاد کنند؛ اینها کار درستی نیست و به طورقطع این گونه فضا سازی ها روی تصمیم دکتر روحانی اثر نمی کند .

واعظی خاطرنشان ساخت: ایشان تصمیم قطعی دارند تا خود در رابطه با انتخاب همکاران در کابینه تصمیم بگیرند و این تصمیم را به فرد، گروه وجریانی واگذار نکرده اند.

دولت دوازدهم پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری «حسن روحانی» از سوی رهبر معظم انقلاب و تحلیف در مجلس شورای اسلامی از میانه مردادماه تشکیل می شود.