۰ نفر

وزیر اقتصاد، در گفت‌وگوی اختصاصی با اقتصاد آنلاین:

مردم ایران تفاوت میان کاندیداها را می‌دانند/ به کسی که وعده می‌دهد رای نمی‌دهند

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۱۱
کد خبر: 192428
مردم ایران تفاوت میان کاندیداها را می‌دانند/ به کسی که وعده می‌دهد رای نمی‌دهند

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تیم خبری اقتصاد آنلاین به سراغ علی طیب نیا، وزیر اقتصاد کشورمان رفت تا بسیاری از ابهامات و وعده های اقتصادی مطرح شده در مناظرات انتخاباتی را واکاوی و بررسی کند.

اقتصاد آنلاین - هوشیار رستمی؛ در این نشست صمیمی که در خیایان باب همایون تهران و در محل ساختمان قدیمی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد مباحث گوناگون اقتصادی مطرح و علی طیب نیا با سعه صدر مثال زدنی خود پاسخگوی تک تک سوالات بود. مباحث جذاب مطرح شده در این گفت و گو به مرور طی روزهای آینده در اقتصاد آنلاین منتشر خواهد شد.

علی طیب نیا، در گفتگوی اختصاصی با اقتصاد آنلاین با اشاره به اینکه مردم ایران تفاوت میان کاندیداها را می دانند و به کسی که وعده میدهد رای نمی دهند، گفت: مردم ایران نتایج مدیریت اقتصاد در دولت قبلی را دیدند و از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شوند.

وی گفت: از دیدن مناظره ها متاسف و نگران شدم. بجای برنامه و تحلیل مشکلات کشور و حرفهای کارشناسی، برخی کاندیداها فقط وعده می دهند. وعده هایی که امکان اجرا شدن ندارد و قابل تحقق نیست.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه مردم ایران نتیجه وعده های بدون پشتواته را یکبار تجربه کرده اند و از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شوند، گفت: مردم از اقتصاددانان و کارشناسان بپرسند که آیا امکان اجرایی شدن این وعده ها وجود دارد یا نه؟

طیب نیا در پایان این بخش از گفت و گو تاکید کرد: مردم ایران به کسی رای می دهند که تجربه حل مشکلات را دارد، کسی که در کارنامه اش موفقیت اجرایی بوده، کسی که برنامه عملیاتی دارد و وعده های بی حساب نمی دهد.