۰ نفر

نشست فراکسیون مجلس با ربیعی

۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲
کد خبر: 188271
نشست فراکسیون مجلس با ربیعی

رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس از نشست فردا سه‌شنبه این فراکسیون با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایبِنا، غلامرضا کاتب گفت: دومین جلسه اعضای فراکسیون تولید و اشتغال در سال ۱۳۹۶ که به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده با هدف بررسی جزئیات لایحه ۱,۵ میلیارد دلاری برداشت از صندوق توسعه ملی جهت اشتغالزایی در مناطق محروم روستایی و عشایری با وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه نشست نخست فراکسیون تولید و اشتغال در سال ۱۳۹۶ با رییس مجلس برگزار شده بود، افزود: وی نظرات کارشناسی و راهکارهای خوبی را در این خصوص ارائه داد و توانستیم به نقشه راه خوبی برای تحقق عملی و راهبردی خط مشی تعیین شده توسط مقام معظم رهبری دست یابیم.

عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه تمامی نمایندگان مجلس دغدغه و نگرانی های بسیاری در خصوص ایجاد اشتغال دارند، ادامه داد: بیشتر مراجعه کنندگان به نمایندگان جویندگان کار هستند و از سوی دیگر مطالبه و خواست رهبری عظیم الشان نیز تلاش برای تسریع در حل این مشکل است.

وی با اشاره به اینکه لایحه موسوم به برداشت ۱,۵ میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی در جهت اشتغالزایی در مناطق محروم روستایی و عشایری، ایده جذاب و خوبی است، یادآور شد: با هم اندیشی و در نظر گرفتن تمامی جوانب باید این لایحه تکمیل شده و آثار منفی و مثبت آن را در حیطه اجرا ارزیابی و پیش بینی کرد.

رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس تصریح کرد: جلسات فراکسیون تولید و اشتغال در سال جاری بی وقفه و به طور منظم تشکیل می شود و انشاء الله به نتایج مطلوب خواهیم رسید.