۰ نفر

آغاز تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد در هفته

۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۵۳
کد خبر: 175177
آغاز تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد در هفته

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که من پیگیری می‌کنم تا تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد انجام شود گفت: جلسه بررسی تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد هفته آینده در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار می‌شود.

سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره بررسی تحقیق و تفحص از صندوق‌ بازنشستگی فولاد در کمیسیون اجتماعی گفت: ما محورهای تحقیق و تفحص را به صندوق بازنشستگی فولاد ارائه کردیم و اگر اسناد و مدارک ارائه شده توسط صندوق نتواند نمایندگان را قانع نکند موضوع با حضور مسئولان صندوق و همچنین وزیر کار در کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی افزود: تاکنون اسناد و مدارک از صندوق بازنشستگی فولاد در خصوص محورهای تحقیق و تفحص به کمیسیون اجتماعی نرسیده و البته ممکن است که در هفته جاری به کمیسیون ارسال شده باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: جلسه بررسی تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد قطعاً در گذشته برگزار می‌شود و اسناد و مدارک ارائه شده توسط مسئولان صندوق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خدادادی در پایان با بیان این که من پیگیری می‌کنم تا تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد انجام شود خاطرنشان کرد: چنانچه اسناد ارائه شده توسط مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد و همچنین توضیحات مسئولان مربوطه نتواند مسئولان را قانع کند موضوع تحقیق و تفحص برای بررسی و تصویب در جلسه علنی مجلس به صحن ارائه می‌شود.