۰ نفر

هشدار در مورد تغییر در طراحی ماینرهای جدید؛

مشکلات اساسی ماینرهای نسل جدید شرکت بیت مین

۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۴۴
کد خبر: 705718
مشکلات اساسی ماینرهای نسل جدید شرکت بیت مین

شرکت استخراج بیت کوین Compass Mining ، در یک پست وبلاگی بیان کرد که بیت مین، شرکتی که دستگاه استخراج (ASIC) تولید می کند، تغییراتی در طراحی ماینرها ایجاد کرده است. این پست به ماینرها توصیه کرد که از تغییرات آگاه باشند زیرا Compass Mining "سه مشکل" را در دو دستگاه مختلف استخراج سری Antminer S۱۹ شناسایی کرده است.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ Compass Mining، یک شرکت استخراج بیت کوین، یک پست وبلاگی با عنوان ( بیت مین، شرکتی که دستگاه استخراج (ASIC) تولید می کند، تغییراتی در طراحی ماینر ها ایجاد کرده است.) منتشر کرد.

 Compass معتقد است که تاسیسات استخراج بیت کوین باید از تغییراتی که می تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود آگاه باشند.

 به عنوان مثال، این شرکت سه مشکل را در دستگاه های Antminer S19، و S19 XP شناسایی کرد.

ویلیام فاکسلی از Compass Mining توضیح می‌دهد که این ماینرها فاقد کنترلر رابط جانبی (PIC) هستند که کنترل هشبوردهای فردی را در مقایسه با دستگاه‌های دارای PIC سخت‌تر می‌کند.

 این دستگاه‌ها از روکش آلومینیومی استفاده می‌کنند، که فاکسلی معتقد است ممکن است به مسائل گرمای بیش از حد کمک کند. علاوه بر این، ادغام تمام اجزا در یک طرف برد، باعث افزایش احتمال خطاهای هشبورد می شود.

Antminer S19 XP بدون کنترلر رابط جانبی

Antminer S19 XP بدون کنترلر رابط جانبی

فاکسلی توضیح می‌دهد که بدون PIC، دستگاه ها نمی‌توانند روی «یک یا دو برد» آندرهش کنند و هش‌بردهای ساخته‌شده با صفحات آلومینیومی ممکن است در آب و هوای گرم مانند تگزاس بیشتر از آنهایی که با بردهای مدار چاپی (PCB) ساخته می‌شوند، خراب شوند.

 علاوه بر این، Compass Mining معتقد است تعمیرگاه‌ها ممکن است برای جایگزینی تراشه‌های آسیب‌دیده با مشکل مواجه شوند.

در پایان، فاکسلی در پست وبلاگ اشاره می‌کند که سیستم عامل شخص ثالث می‌تواند مشکل PIC را برطرف کند و به ماینر اجازه دهد تا روی یک یا دو برد اجرا شود.

 سیستم عامل شخص ثالث همچنین می‌تواند متغیرهای خاص را کاهش دهد تا دستگاه ماینینگ ASIC خنک‌تر بماند.

 این پست انتخاب بهترین شرایط محیطی را به عنوان راه حل دیگر پیشنهاد می کند. با این حال، در مورد آبکاری آلومینیوم، Compass Mining آن را به عنوان یک عامل منفی می بیند.

پست وبلاگ Compass در پایان می‌گوید: ما تصمیم طراحی مبنی بر تعویض روکش آلومینیومی روی هش‌بوردها را به‌عنوان یک موضوع منفی می‌بینیم که باعث افزایش خرابی و درهم‌سازی ماینر ها و در عین حال افزایش هزینه‌های سرویس و نگهداری آنها می‌شود.