۰ نفر

هشدار یک ستاره تلویزیونی:

مقررات رمزارزی ایالات متحده بسیار تهاجمی است!

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 702646
 مقررات رمزارزی ایالات متحده بسیار تهاجمی است!

کوین اولری، ستاره تلویزیونی، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، هشدار داده است که مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده " بسیار تهاجمی" می شود. اولری گفت: رگولاتورها اکنون با اعمال مجازات ها و جریمه های هنگفت اقدام به قانون گذاری می کنند که این موضوع سرمایه گذاران را ترسانده است.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ کوین اولری این ستاره تلویزیونی، چشم انداز خود را برای صنعت کریپتو پس از چندین اقدام اجرایی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به اشتراک گذاشته است.

 آقای شگفت انگیز دوشنبه توییت کرد: سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز برای پروژه‌های جدید کریپتو تقریباً مرده است و معاملات پس از فروش برای پروژه‌های موجود با تخفیف‌های هنگفت همراه است. دلیل آن این است که رگولاتور ها با اعمال، مجازات ها و جریمه های هنگفت قانون گذاری می کنند.

او افزود: جامعه سرمایه گذاری به سمت چیز بزرگ بعدی یعنی هوش مصنوعی رفته است.

اولری در مصاحبه ای با Trader TV Live که یکشنبه منتشر شد، توضیح داد که به دنبال فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX، قانونگذاران ایالات متحده از اینکه مجبورند به طور منظم برای مقابله با ورشکستگی شرکت های رمزنگاری با یکدیگر ملاقات داشته باشند، عصبانی هستند.

 ستاره برنامه Shark Tank توضیح داد که سناتورها "خسته" و "واقعا از اینکه هر شش ماه یک بار وقتی یک شرکت ارزهای دیجیتال ورشکست می شود و به صفر می رسد، خسته شده اند." او بر این باور است که این یکی از دلایلی است که گری گنسلر، رئیس SEC اخیراً صرافی کریپتو کراکن را به دلیل برنامه سهام‌داری آن جریمه سنگین کرده است.

اولری با تاکید بر رویکرد اجرای محور SEC برای تنظیم صنعت کریپتو، هشدار داد و گفت: این محیط بسیار تهاجمی تر می شود.

اولری هشدار داد که صرافی‌های غیرقانونی ارزهای دیجیتال طی چند سال آینده توسط رگولاتورها از بین خواهند رفت یا به صفر خواهند رسید.

وی تاکید کرد: شما باید با مقررات کنار بیایید. شما باید از سر راه SEC و سایر تنظیم کننده ها دوری کنید.

سقوط صرافی FTX خرس بازار رمزارز را به صدا درآورد. اولری در پایان گفت: اکنون این خرس بیدار است و عصبانی است.

ستاره شارک تانک در اوایل این ماه گفت که اکثر توکن‌های رمزارزی بی‌ارزش هستند و تاکید کرد که در نهایت به صفر خواهند رسید.

اولری اخیراً توسط جامعه رمزارزها به دلیل حمایت مستمر از بنیانگذار FTX  سم بنکمن فرید مورد انتقاد قرار گرفت. آقای شگفت انگیز 15 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد تا سخنگوی صرافی FTX شود.