۰ نفر

ارائه خدمات در ازای بیت کوین؛

ایجاد امکان پرداخت لایتنینگی در پلتفرم تجاری ووکامرس

۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبر: 683388
ایجاد امکان پرداخت لایتنینگی در پلتفرم تجاری ووکامرس

بر اساس رشته توییتی که توییتر Open Node که یک ارائه خدمات پرداخت بیت‌کوینی است منتشر کرده، یک قرارداد همکاری برای ارائه خدمات پرداخت بیت‌کوینی در پلتفرم خرید و فروش کالای Woo Commerce منعقد کرده است که دسترسی ۴ میلیون تاجر و خریدار و فروشنده را به پرداخت از طریق بیت کوین فراهم می کند.

اقتصاد آنلاین - مهرداد فرامهر؛ پلتفرم خرید و فروش Woo Commerce یک پلتفرم برای افرادی است که کسب و کار اینترنتی دارند و می خواهند فروشگاه آنلاین خود را داشته باشند تا از این طریق بتوانند محصولات خود را بفروش برسانند.

پلتفرم کسب و کار آنلاین Woo Commerce بزرگترین سایت برای راه‌اندازی کسب و کار از نظر تعداد استفاده کنندگان در آمریکاست به طوری که بیش از ۱۶۰ میلیون نفر از این پلتفرم برای خرید و فروش استفاده می کنند و بیش از ۴ میلیون فروشگاه آنلاین را در خود جای داده است.

میزان مبادلات مالی پلتفرم Woo Commerce در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۱ میلیارد دلار و میزان مبادلات مالی در این پلتفرم در سال ۲۰۲۰ به بیش از ۲۰ میلیارد دلار رسیده است. علی رغم بازار بسیار سرد و زمستانی کریپتو، توسعه روش های پرداخت بین پلتفرم هایی از این دست نشان دهنده مقیاس پذیرتر شدن کریپتو و بیت‌کوین بین مردم و سیستم های مالی است که خود می تواند نوید بخش روزهای بهتری در آینده برای کریپتو باشد.

ایجاد امکان پرداخت لایتنینگی در پلتفرم تجاری ووکامرس