۰ نفر

تمایل شرکت ها برای تصاحب FTX؛

ریپل صرافی ورشکسته FTX را می خرد؟!

۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۱۹
کد خبر: 682581
ریپل صرافی ورشکسته FTX را می خرد؟!

برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، گفت که این شرکت به شرکت هایی که متعلق به FTX هستند و همچنان به مشتریان تجاری خدمات ارائه می دهند علاقه مند خواهد بود. براد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل، ظاهراً علاقه‌مند به خرید بخش‌های خاص از صرافی کریپتو ورشکسته FTX است.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در حاشیه کنفرانس Ripple's Swell در لندن - در 16 و 17 نوامبر برگزار شد - گارلینگ هاوس به ساندی تایمز گفت که سم بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق FTX دو روز قبل از اعلام ورشکستگی شرکت با او تماس گرفت و از او درخواست کمک کرده بود.

ریپل صرافی ورشکسته FTX را می خرد؟!

مدیرعامل ریپل گفت که در طول این تماس، آن دو در مورد اینکه آیا کسب‌وکارهای تحت مالکیت FTX می‌تواند برای ریپل سودآور باشد یا خیر صحبت کردند.

بخشی از صحبت‌های ما این بود که صرافی FTX به چه میزان سرمایه نیاز دارد تا ورشکست نشود.

با این حال، مدیرعامل ریپل اذعان می کند اکنون که FTX برای ورشکستگی فصل 11 در ایالات متحده ثبت نام کرده است، یک فرصت بالقوه برای صرافی FTX خواهد بود.

من نمی گویم که به این فرصت نگاه نخواهیم کرد، مطمئنم که این کار را انجام خواهیم داد. اما مسیر سختی برای معامله وجود دارد.

تقریباً 130 شرکت وابسته به FTX، از جمله FTX.US، در پرونده ورشکستگی کلی FTX گنجانده شدند.

برخی از شرکت‌های تابعه که در این پرونده حضور دارند عبارت است از LedgerX، FTX Digital Markets، FTX Australia Pty و FTX Express Pay.

گارلینگ هاوس گفت علاقه مند به خرید شرکتی است که به مشتریان تجاری شرکت ریپل خدمت می کند.

به نظر می رسد که مدیران ریپل، مانند بسیاری از افراد دیگر صنعت، آخرین تحولات صرافی FTX را دنبال می کنند.

در 10 نوامبر، مدیر ارشد فناوری ریپل، دیوید شوارتز، پیامی در توییتر به کارکنان FTX ارسال کرد که به آنها پیشنهاد داد تا زمانی که در رعایت قوانین، امور مالی یا اخلاق تجاری شرکت نداشته باشند، جایی در ریپل برای آنها نیست.

ریپل صرافی ورشکسته FTX را می خرد؟!

FTX اخیراً شرکت مدیریت بازسازی Kroll را به عنوان نماینده خود منصوب کرده است تا کلیه ادعاها علیه FTX را پیگیری کند و اطمینان حاصل کند که طرف های ذینفع از تحولات در سراسر پرونده ورشکستگی فصل 11 مطلع می شوند.