۰ نفر

در آستانه جام جهانی قطر؛

فیفا از چند بازی وب ۳ در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رونمایی کرد

۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۵۱
کد خبر: 680732
فیفا از چند بازی وب ۳ در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رونمایی کرد

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، فیفا مجموعه ای از بازی های جدید وب ۳.۰ متمرکز بر آینده را برای سرگرم کردن و جذب گروه وسیع تری از طرفداران پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رونمایی کرده است.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی از سریع‌ترین فرصت‌های در حال رشد برای فیفا هستند، زیرا به گسترش فضاهای دیجیتال، پلتفرم‌ها و بازی‌های جدید ادامه می‌دهد که در حال حاضر طرفداران فوتبال به آن علاقه دارند.

بازی ‌های جدید فیفا، که همگی طبق وب ۳.۰ و آینده تعامل دیجیتال طراحی شده‌اند، در زمان تورنمنت جام جهانی قابل اجرا و بازی هستند و هر کدام از آنها یک قابلیت منحصر به فرد در خود دارند.

برخی از این بازی ها عبارتند از:

AI League

وب 3

AI Leagueیک بازی فوتبال معمولی ۴ به ۴ است که بین شخصیت‌های کنترل شده با هوش مصنوعی انجام می‌شود و افراد می‌توانند از آن برای سرگرم‌ شدن استفاده ‌کنند.

 بازیکنان به‌عنوان مربی و مالک تیم‌های خود عمل می‌کنند و می‌توانند توانایی‌های خود را از طریق افزایش قدرت و آموزش بهبود بخشند.

 بازیکنان همچنین می توانند شخصیت ها را جمع آوری و مبادله کنند تا با ترکیب استعدادهای مورد علاقه خود تیمی ایجاد کنند.

زمین های بازی در مکان های سبک استریت بال در سراسر جهان، از پاریس تا ریو، یائوند تا سئول، قرار دارند.

FIFA World Cup Qatar ۲۰۲۲ in the Upland Metaverse

upland

Upland بزرگترین متاورس مبتنی بر بلاکچین است که مانند دنیای واقعی ساخته شده است، جایی که بازیکنان می توانند دارایی های مجازی را خریداری و بفروشند.

اکنون آن‌ها می‌توانند دارایی‌های دیجیتال رسمی جام جهانی فیفا، از جمله فیلم‌های برجسته‌ی افسانه‌ای مسابقات را جمع‌آوری کنند. آن‌ها می‌توانند به ورزشگاه و دهکده لوسیل جام جهانی فیفا سفر کنند، اقلامی را که رنگ‌هایشان را نشان می‌دهند خرید کنند تا خانه‌شان را در Upland سفارشی کنند، دارایی‌های خود را با دوستان خود معامله کنند و یکی از جوایز متعدد را برنده شوند.

Matchday

matchday

بازی Matchday  یک بازی پیش‌بینی نتیجه بسیار جذاب است، کاربران در این بازی میتوانند با پیش بینی نتیجه بازی های جام جهانی جایزه های کریپتویی بگیرند.

رومی گای، مدیر ارشد بازرگانی فیفا، گفت:

"این یک اتفاق بسیار هیجان انگیز از مشارکت است که ما وارد آن شده ایم، ما می‌توانیم هواداران جدید دیجیتالی فوتبال را در آغوش بگیریم و با آنها در فضاهایی که می دانیم آنها قبلا فعال بودند تعامل کنیم.

"از آنجایی که ما به استراتژی ساخت بازی خود در آینده ادامه می دهیم، مطمئناً وب ۳.۰ نقش مهمی را ایفا خواهد کرد و این شروع سفر ما را نشان می دهد."