۰ نفر

پلتفرم صادر کننده توکن های هواداری به کجا می رود؛

عوامل رشد قیمت چیلیز CHZ چیست؟

۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۱۶
کد خبر: 679339
عوامل رشد قیمت چیلیز CHZ چیست؟

بلاک چین پیشرو برای ورزش و سرگرمی چیلیز در هفته گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد کرده است. بیشتر ماه اکتبر شاهد معامله CHZ زیر ۰.۲ دلار بودیم. با این حال، چند روز آخر ماه شاهد شکستن مقاومت ۲۰ سنتی آن بودیم. امروز بالاترین قیمت ۰.۲۸۲۰ دلار برای CHZ بود. این اولین بار است که چیلیز در ۳۰ روز گذشته به این قیمت ها می‌رسد.

اقتصاد آنلاین مهرداد فرامهر؛ چندین تحول، مسئول رشد اخیر چیلیز هستند. اول، بلاک چین چیلیز اخیرا مرحله چهارم و آخر شبکه آزمایشی اسکاتویل خود با نام Cayenne را منتشر کرد. به‌علاوه، جام جهانی فیفا قرار است در نوامبر امسال آغاز شود. فعالان بازار و طرفداران چیلیز به دلیل فعالیت های جدی چیلیز در زمینه توکن‌های هواداری علی الخصوص توکن های هواداری فوتبال، انتظار افزایش تقاضا را در این دوره دارند.

مسابقات آتی جام جهانی فوتبال باعث افزایش ارزش CHZ می شود؟

دوره بعدی جام جهانی فوتبال بیست و دومین دوره این مسابقات خواهد بود و در قطر برگزار خواهد شد. این مسابقات به مدت 28 روز از 20 نوامبر تا 18 دسامبر ادامه خواهد داشت. با نزدیک شدن به جام جهانی، توکن های هواداری شاهد افزایش قیمت هستند و به دنبال عملکرد بهتر از میم کوین هایی مانند SHIBA هستند. تقاضا برای CHZ در شبکه Chiliz ممکن است به لطف پیشنهادات برای خرید بلیط مسابقات همچنان قوی باشد.

چیلیز پلتفرمی است که علاقه‌مندان به ورزش می توانند با تیم های مورد علاقه خود بیشتر در ارتباط باشند و از آن حمایت کنند. این امر با ارائه انگیزه‌های مختلف، از جمله پاداش‌های پولی، بلیت‌های رویداد و دسترسی به فروش انحصاری، به دست می‌آید. ارزش کریپتوکارنسی بومی Chiliz، CHZ، طی هفته گذشته بیش از  30 درصد  افزایش یافته است. این بیشتر به دلیل پذیرش رو به رشد فناوری بلاک چین در تجارت ورزشی است. توکن CHZ هم به عنوان یک ارز داخلی و هم به عنوان وسیله ای برای تبادل توکن های طرفداران بین کاربران عمل می‌کند.

در چارچوب جام جهانی فوتبال 2022، CHZ  تنها ارز دیجیتالی است که مستقیما توسط جامعه طرفداران استفاده خواهد شد. با این حال، ارزهای دیجیتال دیگری نیز وجود دارند که البته در مقام حامیان مالی حضور خواهند داشت.  اولین شرکتی که با اعلام حمایت مالی از مسابقات فوتبال در مارس 2022 خود را به عموم معرفی کرد Crypto.com بود. شرکت Crypto.com در حال حاضر به عنوان حامی نام تجاری چندین ورزش از جمله فرمول 1 و سری آ ایتالیا شناخته شده است. یکی دیگر از کوین‌های مهم برای مسابقات جام جهانی فوتبال کوین  Algorand است که همکاری مستقیمی با قطر به عنوان میزبان بازی ها برقرار کرده است

قیمت CHZ در حال حاضر 0.2820 دلار معامله می شود.

قیمت CHZ در حال حاضر 0.2820 دلار معامله می شود. | منبع: نمودار قیمت CHZUSDT از TradingView.com

نمودارها درباره حرکت بعدی قیمت چیلیز چه می گویند؟

ارزش چیلیز در حال حاضر ۰.۲۸۲۰ دلار است و در 24 ساعت گذشته ۶۷۵ میلیون دلار معاملات انجام شده است. در تایم فریم 3 روزه رمزارز چیلیز به یک منطقه مقاومتی حساس در در محدوده 0.3 دلار نزدیک شده است که اگر بتواند این محدوده را در نهایت پشت سر بگذارد می تواند به سمت 50 سنت خیز بردارد.  روند صعودی چیلیز همراه با فرا رسیدن یک اتفاق فاندامنتال برای چیلیز نوید این را می دهد که حرکت صعودی این رمزارز اگر توسط یک حرکت منفی بیت کوین متوقف نشود می تواند ادامه داشته باشد. با این حال معامله گران حتما نسبت به مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک باید دقت و توجه کافی را داشته باشند چرا که در بازار همه چیز می تواند در کسری از ثانیه برخلاف روندهای قبلی تغییر کند، بنابراین این مطلب به هیچ وجه توصیه سرمایه گذاری و خرید و فروش نمی باشد و شما خواننده گرامی باید حتما از معامله بر اساس مطالب این مقاله پرهیز کنید.