۰ نفر

در پی برگزاری کنفرانس سولانا؛

پیش فروش گوشی های سولانا از اوایل ۲۰۲۳

۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۲۴
کد خبر: 679329
پیش فروش گوشی های سولانا از اوایل ۲۰۲۳

سولانا بریک پوینت (Solana Breakpoint) یک کنفرانس چهار روزه که از ۴ تا ۷ نوامبر برنامه‌ریزی شده بود، ۱۳ هزار نفر را تنها در یکی از چهار محلی که این کنفرانس به طور همزمان برگزار می‌شد را جذب کرد.

اقتصادآنلاین- شیما احمدی؛ در طول گردهمایی سالانه اکوسیستم در Breakpoint ۲۰۲۲  در لیسبون پرتغال، سولانا در حالی‌که آماده می‌شود تا به جریان اصلی تبدیل شود، مجموعه‌ای از توضیحات در شرف انجام را آماده کرد. تیم کوین‌ تلگراف که در طول کنفرانس حضور داشت، خط مشی درباره برنامه سولانا به اشتراک گذاشت که شامل راه‌اندازی تلفن‌های هوشمند، فروشگاه‌های برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) و مشارکت با گوگل کلود و غیره است. 

Solana Breakpoint، یک کنفرانس چهار روزه که از ۴ تا ۷ نوامبر برنامه‌ریزی شده بود، ۱۳ هزار نفر را تنها در یکی از چهار محلی که این کنفرانس به طور همزمان برگزار می‌شد را جذب کرد.

هدایای کد QR و جئو ان‌اف‌تی برای فروشگاه سولانا 

در محل برگزاری راج گوکال، بنیانگذار سولانا و آناتولی یاکوونکو، بنیان‌گذار آزمایشگاه سولانا حضور داشتند.

شروع کنفرانس سولانا

بلافاصله پس از آن، ویبو نوربی (Vibhu Norby)، مدیرعامل و بنیانگذار سولانا اسپیسز، برای صحبت درباره یک ارائه تعاملی در استیج حضور پیدا کرد و در طول صحبت خود از شرکت‌کنندگان می‌خواست که برای شرکت در یک هدیه، کدهای QR را اسکن کنند. 

کنفرانس سولانا

همانطور که در بالا نشان داده شده است، نوربی در ادامه از فروشگاه سولانا در میامی رونمایی کرد و ویدیویی از افرادی که در حال بازدید از فروشگاه هستند را به نمایش گذاشت و علاوه بر این، نوربی اعلام کرد: "اکنون هر کسی در هر مکانی می‌تواند فروشگاه سولانای خود را بسازد."

نوربی ضمن توضیح روند ساخت فروشگاه سولانا، راه‌اندازی جئو ان‌اف‌تی GeoNFTs که یک توکن غیرقابل تعویض ان‌اف‌تی است را اعلام کرد که به کاربران اجازه می‌دهد منطقه‌ای در شهر خود را برچسب‌گذاری کنند. وی در ادامه توضیح داد: "اگر جئو ان‌اف‌تی دارید، می‌توانید آن را یک به یک با حقوق انحصاری بازکردن فروشگاه سولانا در آن منطقه بازخرید کنید." 

هدف سولانا با جئو ان‌اف‌تی‌ها، توانمندسازی کارآفرینان انفرادی است که می‌خواهند وارد تجارت شوند. 

گوشی‌های هوشمند سولانا در اوایل ۲۰۲۳ برای پیش سفارش در دسترس هستند

تیم تلفن همراه سولانا هنگام اعلام عرضه گوشی‌های هوشمند آینده خود گفت: "این برای مردم ساخته شده است." پیش‌سفارش تلفن‌های همراه سولانا در سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

کنفرانس سولانا

ویژگی متمایزکننده تلفن همراه سولانا در توانایی آن در ذخیره ایمن کلیدهای خصوصی کیف‌پول‌های رمزارز نهفته است. گوشی هوشمند سولانا از چیپست کوالکام مجهز به SoC مبتنی بر آرم Arm بهره می‌برد که امکان بهره‌وری بالاتر را فراهم می‌کند. 

تیم کوین تلگراف موفق شد که گوشی هوشمند سولانا که به زودی عرضه می‌شود را به نمایش بگذارد. 

فروشگاه Solana dApp: وعده سیاست‌های دوستانه برای رمزارزها

سولانا با آماده شدن برای تحول وب ۳، راه‌اندازی فروشگاه Solana App را اعلام کرد. در طول کنفرانس، سخنگوی سولانا بر نیاز به تجربه کاربری خوب در وب ۳ تاکید کرد. 

فروشگاه DApp Solana با حمایت از این هدف، قول می‌دهد که مخارج، درآمدها و هزینه‌ها را حذف کند. علاوه بر این، این شرکت تایید کرد که با شرکت‌کنندگان علاقه‌مند ارسال‌ها در ژانویه ۲۰۲۳ باز خواهند شد. 

گوگل کلود به زودی به یک اعتبارسنجی نود سولانا تبدیل می‌شود

درحالی‌که توضیحات بالا مجموعه‌ای از نقاط عطف را برای سولانا نشان می‌دهند، مشارکت اکوسیستم با گوگل کلود ظاهرا توجه را به خود جلب کرده است. 

فروشگاه سولانا

براساس اطلاعات جمع‌آوری شده توسط تیم کوین تلگراف، گوگل کلود در حال ساخت یک اعتبارسنجی نود سولانا برای مشارکت و اعتبارسنجی شبکه است. 

موتور نود بلاک‌چین گوگل کلود که برای اولین بار در ۲۷ اکتبر معرفی شد، از سال ۲۰۲۳ در زنجیره سولانا فعال خواهد شد. این ادغام به به کاربران اجازه می‌دهد که یک نود سولانای اختصاصی را در کلود راه‌اندازی کنند. 

علاوه بر این، گوگل کلود داده‌های سولانا را فهرست‌بندی می‌کند و آنها را تا سال آینده به BigQuery که یک انبار کاملا مدیریت شده و بدون سرور است، می‌آورد و دسترسی توسعه‌دهندگان سولانا را به داده‌های تاریخی آسان‌تر می‌کند. 

کاربران از طریف به روزرسانی امنیتی یک کیف پول جعلی سولانا، مورد حمله هکرها قرار گرفتند. 

هکرها درحالی پیدا شدند که ان‌اف‌تی‌ها را به عنوان یک به روزرسانی امنیتی جدید کیف پول فانتوم به کاربران ایردراپ می‌کردند. با این حال، به روزرسانی تقلبی یک بدافزار بود که برای سرقت دارایی‌های رمزارزی طراحی شده بود. 

ایردراپ

کاربرانی که گرفتار هک به روزرسانی جعلی فانتوم شده‌اند، شاهد دانلود بدافزاری از گیت‌هاب GitHub بودند که سعی در سرقت اطلاعات مرورگر، تاریخچه، کوکی‌ها، رمزهای عبور، کلیدهای SSH و سایر اطلاعات کاربر دارد.