۰ نفر

داده‌های آن‌چین نشان می دهند؛

نهنگ ها در حال انباشت بیت کوین

۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۴۴
کد خبر: 678795
نهنگ ها در حال انباشت بیت کوین

داده های آنچین روی شبکه بیت کوین نشان می دهد که تعداد نهنگ های بیت کوین با ۱ تا ۱۰ هزار بیت کوین در کیف پول هایشان اخیراً افزایش یافته است که نشان می دهد سرمایهگ ذاران در حال انباشت پادشاه ارزهای دیجیتال هستند.

اقتصاد آنلاین–مهرداد فرامهر؛ همانطور که یک تحلیلگر در یک پست CryptoQuant اشاره کرد، به نظر می رسد در روزهای اخیر نهنگ‌ها در حال انباشت بیت‌کوین هستند.

شاخص مربوطه در اینجا «باندهای شمارش ارزش UTXO است که اساساً به ما می گوید چند درصد از کیف پول بیت کوین در کدام یک از باندهای ارزشی مختلف قرار می گیرد.«

در اینجا، «باندهای ارزش» به تعداد کوین‌های نگهداری شده در کیف پول‌ها اشاره دارد. به عنوان مثال، گروه ۱۰۰-۱۰۰۰ بیت کوین شامل تمام آدرس‌هایی است که بین صد تا هزار کوین در خود جای می دهند.

باند ارزشی که در بحث فعلی اهمیت دارد، گروه ۱-۱۰ هزار است. در اینجا نموداری وجود دارد که روند تعداد UTXO را برای این باند ارزش در چند سال گذشته نشان می دهد:

انباشت بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها

نهنگ ها در حال انباشت بیت کوین

به نظر می رسد ارزش این متریک در هفته های اخیر در حال افزایش بوده است.

همانطور که در نمودار بالا می بینید، درصد کیف پول های بیت کوین با موجودی در محدوده ۱ هزار تا ۱۰ هزار بیت کوین بین ژوئن و سپتامبر کاهش یافته است.

با این حال، در طول ماه گذشته، به نظر می رسد روند تغییر کرده است و شاخص اکنون مقداری حرکت صعودی داشته است.

این بدان معنی است که نهنگ ها اخیرا به طور فعال کیف پول خود را به اندازه کافی پر می کنند تا وارد این باند ارزش شوند.

نمودار همچنین الگوی متریک را در طول افزایش تا اوایل سال ۲۰۲۱ و سپس در طول دوره مشخص می کند.

به نظر میرسد که شمارش بیت کوین UTXO برای این باند ارزش در ماههای منتهی به روند صعودی شروع به افزایش کرد و در ابتدای آن به اوج بالایی رسید.

با این حال، مدت کوتاهی پس از آن، زمانی که بازار گاوی شروع به رسیدن به اوج خود کرد، متریک شروع به پایین آمدن کرد، که نشان میدهد نهنگها کوینهای خود را کاهش دادهاند.

اگر این روند گذشته قابل ادامه باشد، آخرین سیر صعودی این اندیکاتور می تواند برای ارزش بیت کوین صعودی باشد.