۰ نفر

نتایج یک نظرسنجی نشان داد؛

توجه رای دهندگان به مواضع کریپتویی کاندیداها در آمریکا

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبر: 678281
توجه رای دهندگان به مواضع کریپتویی کاندیداها در آمریکا

طبق یک نظرسنجی جدید، تقریباً یک سوم از رای دهندگان واجد شرایط در ایالات متحده هنگام انتخاب نامزدهای انتخابات میان دوره ای ۲۰۲۲ "مواضع سیاست ارزهای دیجیتال" را در نظر می‌گیرند.

اقتصاد آنلاین- مهرداد فرامهر؛ در نتایج یک نظرسنجی از 2029 نفر که توسط The Harris Poll بین 6 تا 11 اکتبر انجام شد، 57٪ از رای دهندگان احتمالی میان دوره ای  گفتند که به احتمال زیاد به یک نامزد سیاسی علاقه مند به اطلاع رسانی در مورد ارزهای دیجیتال رای می‌دهند، در حالی که 38٪ گفتند: آنها هنگام رای گیری در انتخابات میان دوره ای مواضع خود را در مورد سیاست ارزهای دیجیتال در نظر می‌گیرند. این نظرسنجی که توسط صندوق سرمایه گذاری گری اسکیل انجام شد، همچنین نشان داد که مقررات ارزهای دیجیتال یک موضوع دو حزبی است، به طوری که 87٪ از دموکرات ها و 76٪ از پاسخ دهندگان جمهوری خواه گفتند که خواستار شفافیت از دولت آمریکا در مورد ارزهای دیجیتال هستند.

گری اسکیل در این خصوص می‌گوید: «رای‌دهندگان و قانون‌گذاران به طور یکسان درباره رمزارز شنیده‌اند و به نظر می‌رسد از فرصت استفاده کرده‌اند تا در مورد این کلاس دارایی اطلاعات کسب کنند. علیرغم اختلافات سیاسی، این نظرسنجی نشان داد که آشنایی گسترده ای با کریپتو در میان خطوط حزبی و اکثریت جمهوری خواهان و دموکرات ها وجود دارد و بیشتر مردم موافق هستند که کریپتو نشان دهنده آینده امور مالی است.»

رای گیری زودهنگام برای انتخابات میان دوره ای ایالات متحده از قبل در بسیاری از ایالت ها آغاز شده است و روز انتخابات برای 8 نوامبر تعیین شده است. مسائلی مانند سقط جنین، کنترل اسلحه، انتخابات آزاد و منصفانه، تورم و رمزارزها در حوزه اقتصادی برای رای دهندگان مهم به نظر می‌رسند.

جف هاروارد، رییس توسعه کسب و کار آمریکای شمالی در پلتفرم دارایی های دیجیتال OSL در گفتگو با کوین تلگراف توضیح داد که بسیاری ممکن است ارزهای دیجیتال را به عنوان بخشی از سیستم مالی در نظر بگیرند، اما این فضا به اندازه کافی بزرگ نبوده که برای رأی دهندگان تک موضوعی در ایالات متحده جذاب باشد.

او گفت: «فکر نمی‌کنم رمزارز هنوز در روان رأی‌دهندگان آمریکایی نفوذ کرده باشند. در هر موضوعی، شما یک گروهی به عنوان هسته سخت آن موضوع دارید که حامی ‌هستند یا گروهی مخالف هستند، اما من فکر نمی‌کنم که رمزارز به خودی خود به‌عنوان یک مسئله هنوز آنقدر بزرگ شده باشد که برای رای دهندگان اهمیت پیدا کند.»

در جلسه کنونی کنگره، 220 نماینده در مجلس نمایندگان به عنوان دموکرات حاضر هستند، در حالی که جمهوری خواهان 212 کرسی دارند و 3 کرسی خالی باقی مانده است. همه 435 کرسی مجلس نمایندگان و همچنین 34 کرسی در سنا برای انتخابات قابل انتخاب هستند. در حال حاضر دموکرات ها با اکثریت اندکی کنترل هر دو مجلس را در دست دارند و این انتخابات به جمهوری خواهان فرصتی می‌دهد تا در 8 نوامبر هر دو مجلس را تغییر دهند.