۰ نفر

داده‌های گلس‌نود نشان می‌دهد؛

افزایش خروج بیت کوین و اتریوم از صرافی ‌ها

۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبر: 674985
افزایش خروج بیت کوین و اتریوم از صرافی ‌ها

خروجی بیت کوین و اتریوم از صرافی های متمرکز به روند انباشت رو به رشد در بین سرمایه گذاران را نشان می دهد که می تواند موجب تقویت قیمت شود.

اقتصاد آنلاینمهرداد فرامهر؛ این مسئله باعث شده که میلیاردها دلار از موجودی در گردش هر هفته از صرافی‌ها خارج شوند زیرا سرمایه گذاران اعتقاد دارند که در این قیمت‌ها ارزش خرید وجود دارد. حتی در حال حاضر، علی‌رغم عدم بهبود قیمت بیت کوین و اتریوم، خروج ارز ادامه یافته است و نشان می دهد که سرمایه گذاران سرعت خرید خود را کاهش نداده‌اند.

جریان خالص مبادلات در دو هفته گذشته برای بیت کوین و اتریوم منفی بوده است. در مواردی که جریانهای خروجی همچنان از جریان‌های ورودی فراتر می‌رود و منجر به جریان‌های خالص منفی می‌شود، همین مورد نیز وجود داشته است. این به این معنی است که میزان کوین‌های خروجی از صرافی‌ها بیشتر از میزان ورودی به صرافی‌ها است که یک نشانه خوب برای صعود بازار است.

داده های Glassnode نشان می‌دهد که در روز گذشته، جریان خالص خروجی بیت‌کوین به 158.5 میلیون دلار رسیده است. در مجموع 498 میلیون دلار بیت‌کوین به صرافی‌ها سرازیر شده بود، اما بیش از 656 میلیون دلار بیت‌کوین از صرافی‌ها خارج شده‌اند.

اتریوم هم روند جریان خالص مشابهی را مشاهده کرده که در آن 170.7 میلیون دلار به صرافی ها سرازیر شد و 212.7 میلیون دلار از صرافی ها خارج شد. این منجر به جریان خالص منفی 42 میلیون دلار در دوره 24 ساعته شد. بر اساس داده‌های IntoTheBlock ، جریان‌های خالص اتریوم بر اساس چرخش 7 روزه منفی باقی مانده بوده است.

بهبوددر چشم انداز شرایط؟

بازار کریپتو برای مدتی در حال تثبیت بوده است، اما شاخص ها به پایان احتمالی این روند اشاره می‌کنند. جریان ورودی تتر (USDT) به سمت صرافیهای متمرکز نیز به این موضوع اشاره دارد. جریان خالص برای استیبل کوین همچنان مثبت است، که نشان دهنده پایان فروش و آغاز روند خرید در بازار است. با این حال، تعیین دقیق زمان بهبودی قیمت قابل توجه دشوار است زیرا جریان خالص در روز گذشته فقط حدود 77 میلیون دلار بود.

برای بیت کوین ، قدرت مقاومت در 20000 دلار افزایش یافته است که آن را به نقطه ای مناسب برای شکست تبدیل می کند. همچنین قدرت مقاومت اتریوم در 1400 دلار افزایش یافته است، در حالی که حتی تبلیغات مرج کامل نتوانسته به آن کمک کند تا این سطح را شکست دهد و آن را به یک سطح حمایتی تبدیل کند.