۰ نفر

تحول در سیستم پرداخت جهان؛

غول خرده فروشی جهان در فکر استفاده از رمزارزها برای پرداخت

۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲
کد خبر: 674850
غول خرده فروشی جهان در فکر استفاده از رمزارزها برای پرداخت

سورش کومار ، مدیر ارشد فناوری شرکت والمارت گفته است که ارزهای دیجیتال در آینده باعث تغییرات گسترده در نحوه پرداخت، به ویژه پرداخت کالاهای مجازی و فیزیکی می شود. سورش کومار عقیده دارد که رمزارز به یک ابزار پرداخت مهم در متاورس و رسانه های اجتماعی تبدیل خواهد شد.

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ کومار در سخنرانی در اجلاس یاهو فاینانس که در 17 اکتبر برگزار شد، موضع مثبت والمارت را در مورد دارایی های دیجیتال تشریح و اشاره کرد که "کریپتو به بخش مهمی از نحوه تراکنش برای کالاهای فیزیکی و مجازی مشتریان تبدیل خواهد شد.

کومار همچنین اظهار کرد که تعداد قابل توجهی از مشتریان از طریق متاورس و رسانه‌های اجتماعی به بازار عرضه می‌شوند و رمزارز می‌تواند یک گزینه پرداخت مهم در این نوع مناطق باشد.

کومار در ادامه افزود: رمزارزها در آینده بهترین گزینه پرداخت خواهد بود و ما باید از اکنون به دنبال تامین زیرساخت ها برای این مورد باشیم.

در اواخر سپتامبر والمارات با همکاری شرکت Roblox Metaverse سرزمین والمارت لند را در متاورس ایجاد کرده است.

والمارت لند میزبان طیف وسیعی از تجربیات مجازی مانند بازی‌ها، غرفه دی‌جی و چرخ و فلک است.

گفتنی است والمارت هنوز از NFTها در والمارت لند استفاده نکرده است، اما قبلاً در پرونده‌های ثبت اختراع از ژانویه نشان داده بود که می‌تواند در آینده به دنبال ایجاد ارزهای دیجیتال، توکن‌ها و NFT در فضای متاورس باشد.

ما می‌خواهیم برای مشتریان یک تجربه خارق العاده ایجاد کنیم  تا بتوانند با ارزهای دیجیتال معامله، خرید و حتی آنها را استخراج کنند.

همچنین در سپتامبر سال گذشته شایعه شده بود والمارات برای پرداخت های خود از رمزارز لایت کوین استفاده می‌کند که فورا توسط والمارات تکذیب شد.

در اکتبر 2021، حدود 200 دستگاه خودپرداز بیت کوین در فروشگاه های والمارت در سراسر ایالات متحده نصب شد.

 مدیران والمارت گفته اند که برنامه هایی برای افزایش این تعداد به 8000 دستگاه در آینده وجود دارد.