۰ نفر

نظرسنجی بانک آمریکا از ثروتمندان؛

جوانان آمریکایی بیشتر به رمزارزها علاقه دارند

۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۹
کد خبر: 674403
جوانان آمریکایی بیشتر به رمزارزها علاقه دارند

نظرسنجی بانک آمریکا از آمریکایی های ثروتمند، نشان می دهد که افراد جوان ثروتمند 7.5 برابر بیشتر احتمال دارد که رمزارزها را به عنوان دارایی در پرتفوی خود نگه دارند.

اقتصاد آنلاین—مهرداد فرامهر؛ بانک آمریکا دریافته است که جوانان ثروتمند آمریکایی 7.5 برابر بیشتر از سرمایه گذاران  مسن تر از سن 43  ساله احتمال دارد که دارایی‌های کریپتویی را در پرتفوی خود نگه دارند.

بنا براین نظرسنجی جوانان ثروتمند آمریکایی ارزهای دیجیتال را به سهام ترجیح می‌دهند‌. بانک آمریکا این هفته مطالعه بانک خصوصی 2022 خود را درباره ثروتمندان آمریکایی منتشر کرد. این گزارش نتایج یک نظرسنجی آنلاین را که از ماه می تا ژوئن، از 1052 نفر بالای 21 سال با دارایی های قابل سرمایه گذاری خانوارهای بیش از 3 میلیون دلار انجام شده دارند را سنجش می‌کند. این بانک خاطرنشان کرد که پاسخ دهندگان نمونهای آماری از جامعه ملی و جمعیت با ارزش خالص دارایی 3 میلیون دلار در ایالات متحده هستند و لزوماً مشتریان بانک آمریکا نیستند.

توصیه‌های سرمایه‌گذاری مرسوم نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران جوان‌تر نسبت به سرمایهگذاران مسنتر سهام بیشتری دارند. با این حال، گروه سنی 21 تا 42 سال تنها یک چهارم از پرتفوی خود را در سهام در اختیار دارند، در حالی که 55 درصد از سرمایه گذاران 43 ساله و بالاتر، در این گزارش اینگونه معرفی شده اند.

اگر جوان‌ترین گروه به سهام اطمینان ندارند، فرصت‌های رشد سرمایه‌گذاری را کجا می‌بینند؟ گزینه های جایگزین، از جمله کوین‌های کریپتویی، انتخاب شماره 1 آنها هستند.

در حالی که 29 درصد از افراد جوان گفتند که کریپتو یک فرصت پیشرو برای ایجاد ثروت است، تنها 7 درصد از گروه مسن‌تر با این موضوع موافقت کردند. این گزارش اضافه می‌کند که گروه جوان‌تر عموما بیشتر به سرمایه‌گذاری خصوصی یا بدهی و همچنین سرمایه‌گذاری‌های پایدار یا مرتبط با محیط‌زیست، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) علاقه دارند.

بانک آمریکا تاکید کرد که سن عامل غالب در مورد علاقه به ارزهای دیجیتال است و توضیح داد:

در حالی که استفاده کلی از کریپتو کم است، افراد جوان تر 7.5 برابر بیشتر احتمال دارد که کریپتو را در پرتفوی خود نگه دارند و پنج برابر بیشتر احتمال دارد که بگویند آن را کاملا خوب درک می‌کنند.

علاوه بر این، این نظرسنجی نشان داد که  نیمی از گروه جوان‌تر در مقایسه با 30 درصد از گروه مسن‌تر، گفتند که برای راهنمایی در مورد کریپتو به رسانه‌های اجتماعی روی می‌آورند.