۰ نفر

تحلیلی بر نمودار DOT؛

پولکادات در مسیر روند صعودی قرار دارد؟

۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۶
کد خبر: 673205
پولکادات در مسیر روند صعودی قرار دارد؟

تحلیل تکینکالی روند قیمتی رمزارز پولکادات روند صعودی را نشان می‌دهد. نمودار جفت ارز DOT/USD در محدوده ۶.۳۴ دلار دارای محدوده حمایتی قوی است. همچنین برای DOT/USD، محدوده ۶.۵۴ دلار یک مقاومت در نظر گرفته می‌شود.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ تحلیل قیمتی پولکادات روند افزایشی را برای امروز ارزهای دیجیتال پیش بینی می‌کند. اگرچه قیمت پیش از این با مقاومت نزولی رو به رو بود، خریداران توانستند قیمت را در 24 ساعت گذشته به 6.37 دلار برسانند. ادامه کندل سبز نشان از افزایش مجدد ارزش این کوین برای دومین روز متوالی است. هدف بعدی این حرکت 6.54 دلار است که یک سطح مقاومت کلیدی است. اگر خریداران بتوانند از این سطح عبور کنند، نشانه بازار صعودی خواهد بود.

در روند نزولی پولکادات، اولین سطح حمایت 6.34 دلار است که یک سطح بسیار مهم برای خریدارن است، زیرا یک سطح حمایتی کلیدی است. اگر نمودار DOT/USD بتوانند این سطح را حفظ کنند، یک نشانه بسیار صعودی برای بازار خواهد بود. با این حال، اگر فروشنده‌ها باعث ریزش این سطح به سمت پایین شوند، یک نشانه بسیار نزولی برای بازار خواهد بود.

تجزیه و تحلیل قیمت پولکادات: نمودار قیمت روزانه

DOT/USD پس از یک دوره صعودی با قیمت 6.37 دلار معامله می‌شود. تجزیه و تحلیل قیمت پولکادات در روند روزانه اخبار دلگرم کننده‌ای را برای خریداران ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد، زیرا قیمت در طول روز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اگر خریدارن ثبات را در محدوده فعلی این ارز نشان دهند، احتمال افزایش بیشتر در سطوح قیمت وجود دارد. این رمزارز در حال حاضر 0.22 درصد نسبت به امروز افزایش یافته است که یک دستاورد بزرگ برای خریدارن است. مقدار میانگین متحرک (MA) در موقعیت 6.35 دلار، درست بالاتر از قیمت فعلی قرار دارد.

پولکادات در مسیر روند صعودی قرار دارد؟

نمودار قیمت روزانه DOT/USD.

قیمت 6.54 بالای اندیکاتور باند بولینگر است که نشان دهنده مقاومت DOT است، در حالی که ارزش پایین تر 6.34 دلار است که نشان دهنده قوی ترین حمایت برای قیمت DOT است. نمودار شاخص قدرت نسبی (RSI) منحنی صعودی بسیار خفیفی را نشان می‌دهد، زیرا خرید بیشتری در بازار در حال انجام است و سطح RSI به شاخص 42.58 نزدیک خط مرکزی منطقه خنثی رسیده است.

تجزیه و تحلیل قیمت پولکادات: تحولات اخیر و نشانه‌های تکنیکالی بیشتر

تحلیل قیمت ساعتی پولکادات نیز امروز در حمایت از خریداران است، زیرا قیمت به طور مداوم در حال افزایش است. کندل سبز در چهار ساعت گذشته افزایش قیمت را نشان می‌دهد. قیمت به مرز بالای شاخص نوسانات رسیده است، زیرا خریداران در حال حاضر روند بازار را کنترل می‌کنند. در حال حاضر، ارزش این ارز دیجیتال پس از به دست آوردن ارزش قابل توجهی، با قیمت 6.37 دلار معامله می‌شود.

پولکادات در مسیر روند صعودی قرار دارد؟

نمودار قیمت 4 ساعته DOT/USD.

میانگین متحرک در نمودار چهار ساعته قیمت در سطح 6.40 دلار قرار دارد که یک علامت صعودی است. باند بالایی اندیکاتور باندهای بولینگر در علامت 6.48 دلار قرار دارد و قیمت به سمت باند بالایی حرکت می‌کند، در حالی که باند پایینی در علامت 6.25 دلار قرار دارد. نمودار RSI حرکت افقی را نشان می‌دهد زیرا این اندیکاتور در مقدار 52 قرار گرفته است و به افزایش فشار فروش در سطح قیمت فعلی اشاره می‌کند.

نتیجه گیری تحلیل قیمت پولکادات

همانطور که از تجزیه و تحلیل قیمت روزانه و چهار ساعته پولکادات تایید شده است، قیمت یک بار دیگر افزایش یافته است. قیمت امروز به دلیل روند صعودی حاکم بر بازار، حرکت صعودی را دنبال کرده است. از آنجایی که خریداران در ۲۴ ساعت گذشته قدرت روند را در دست گرفته‌اند، اگر خرس‌ها فعالیتی نشان دهند، ممکن است در ساعات آینده اصلاحی ظاهر شود. اما اگر شتاب خرید ادامه یابد، قیمت این رمزارز ممکن است به بالای 6.54 دلار صعود کند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.