۰ نفر

طبق داده های ارائه شده؛

درآمد استخراج بیت کوین افزایش یافت

۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبر: 660225
درآمد استخراج بیت کوین افزایش یافت

صنعت ماینینگ بیت کوین (BTC) در طول سال 2022 فشار مالی زیادی را تحمل کرد. بازار های نزولی طولانی مدت به طور مستقیم بر درآمد دلاری آنها تأثیر گذاشت. با این حال، ماینرها نسبت به کمترین درآمد ماینینگ در سال 2022 یعنی 13 ژوئن، شاهد افزایش 68.63 درصدی بودند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در طول سال، درآمد حاصل از استخراج بیت‌کوین به دلیل عوامل متعددی که حول احساسات سرمایه‌گذاران متمرکز شده‌اند کاهش یافته است، تنش‌های ناشی از سقوط بازار، فروپاشی اکوسیستم و سرمایه‌گذاری‌های زیان‌آور از عوامل تاثیر گذار در ریزش بازار بوده است.

اخیرا اما درآمد استخراج کنندگان بیت کوین با پایین آمدن نرخ هش بهبود یافته است.

ارز دیجیتال

درآمد ماینرها در طول زمان

داده‌های blockchain.com تأیید می‌کند که درآمد روزانه استخراج بیت‌کوین در یک ماه نزدیک به 69 درصد افزایش یافته است و از 13.928 میلیون دلار در 13 جولای به 23.488 میلیون دلار در 12 آگوست رسیده است.

 علاوه بر این، قیمت‌های پایین‌تر تجهیزات ماینینگ (GPU) به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین اجازه می‌دهد تا زیرساخت‌های موجود خود را در حالی که به دنبال استخراج 2 میلیون بیت‌کوین آخر هستند، گسترش دهند.

در کنار درآمد ماینینگ، نرخ هش بیت کوین در ماه گذشته بیش از 10 درصد رشد کرد و به انعطاف پذیری شبکه در برابر حملات کمک کرد.

 علاوه بر این، دشواری شبکه، معیاری برای اینکه استخراج یک بلوک جدید BTC چقدر دشوار است، برای اولین بار از ژوئن افزایش یافته است.

با بازتاب اخبار مثبت شبکه بیت‌کوین، شرکت‌های استخراج کریپتو افزایش قیمت سهام خود را طی ماه گذشته گزارش کردند.

قیمت سهام شرکت‌های استخراج رمزارز، از جمله Hut8 Mining Corp.، Marathon Digital Holdings و Core Scientific، رشد سرسام آوری را نشان دادند که هر کدام حداقل 95 درصد بهتر از ژوئن 2022 عمل کردند.

با این حال، هر سه شرکت زیان های گسترده ای را در سال 2022 به دلیل کاهش ارزش دارایی های رمزنگاری خود ثبت کردند.