۰ نفر

در کنفرانس تکنوبلاک مطرح شد؛

وضعیت قانون گذاری رمزارزها در روسیه چگونه است؟

۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹
کد خبر: 658523
وضعیت قانون گذاری رمزارزها در روسیه چگونه است؟

آنتون تکاچف، نماینده مجلس روسیه اظهار کرد که در این کشور امکان سرمایه گذاری در رمزارزها تا صد میلیون روبل وجود دارد. همه این فعالیت‌ها باید مجوز قانونی داشته باشد و مدیریت این فرآیند نیازمند مجوز است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، آنتون تکاچف، نماینده مجلس روسیه در پاسخ به این سوال که وضعیت قانون گذاری حوزه رمزارزها در روسیه چگونه است؟ گفت: در وضع قوانین در روسیه ابعاد مختلفی وجود دارد؛  ابتدا کلاهبرداری‌ها: اگر شخص سرمایه‌گذاری قانونی داشته باشد، می‌تواند با محدودیت‌های متعددی روبه‌رو شود. شخص حقیقی می‌تواند در روسیه تا ١٠ هزار دلار سرمایه‌گذاری داشته باشد.

بعد دوم آن است که چه کسی رگولاتور باشد. بخش مالیات مساله دومی است که در این زمینه دخیل است. بعد سوم نیز لایسنس کردن این فعالیت‌ها و آن است که چه کسانی بحث اکسچنج را انجام می‌دهند. 

در بازار رمزارزها اجازه سرمایه‌گذاری تا صد میلیون روبل وجود دارد. همه این فعالیت‌ها باید مجوز قانونی داشته باشد و مدیریت این فرآیند نیازمند مجوز است. غیرمتمرکز کردن این فعالیت‌ها از اهداف مهم است که می‌تواند بخش مالی کشور را تحت تاثیر قرار دهد و به زندگی مردم هم ضرر وارد کند.