۰ نفر

در کنفرانس تکنوبلاک مطرح شد؛

نمایندگی انجمن بلاکچین روسیه به زودی در ایران

۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳
کد خبر: 658463
نمایندگی انجمن بلاکچین روسیه به زودی در ایران

الکساندر براژنیکوف، رییس انجمن بلاکچین روسیه در کنفرانس تکنوبلاک گفت که به زودی نمایندگی خود را در ایران دایر خواهیم کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ، رییس انجمن بلاکچین روسیه در کنفرالکساندر براژنیکوفانس تکنوبلاک اظهار کرد: امیدوارم کارهایی که در این روزها انجام شد، پلی بین ایران و روسیه باشد تا اقتصاد ایران و روسیه را بهم متصل کنیم که سود آن هم به هر دو‌ کشور برسد. این پل باید ولی مطمئن و بدون خطر باشد. 

وی ادامه داد: ما در پنجاه نقطه روسیه هستیم و نمایندگان ما در بیش از یازده کشور دنیا حضور دارند و به زودی در ایران هم نمایندگی خواهیم داشت. 

ما آماده هستیم که ارز دیجیتال را قانونمند کنیم و تاسیس پلتفرم‌های مختلف برای امور مربوط به ارز دیجیتال منتظر تصویب قانون است. امیدوارم در یک یا دو ماه آینده بتوانیم فعالیت‌های خود را با شرکت‌های ایرانی آغاز کنیم.

در روسیه نیز کلاهبرداری حوزه رمزارز زیاد است اما باید مراقب بود مردم امنیت اقتصادی داشته باشند. ما سعی داریم استارتاپ‌های مختلف را پیدا کنیم و کمک کنیم تا استارتاپ‌های خود را گسترش دهند.

زمانی که کرونا آغاز شد، شرکت راکیب پروژه‌های بزرگی مثل تولید دستکش نانو را آغاز کرد. ما مسائلی که در دنیا اتفاق می‌افتد را در نظر داریم. ما بازارهای مختلف را برای فروش محصولات روسی بررسی می‌کنیم. 

راکیب شبکه اجتماعی خود را ایجاد کرده است؛ این پلتفرم در حال اجرای بخش NFT است. چیزی که الان لازم به ذکر است آن است که صندوق‌های پرداخت زیادی وجود دارد و در این صندوقها می‌توان پرداخت انجام داد. ما می‌توانیم زبان مشترک را پیدا کنیم.