۰ نفر

در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی انجام شد؛

رونمایی از رمزباکس محصول جدید رمزینکس

۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۴۶
کد خبر: 656546
رونمایی از رمزباکس محصول جدید رمزینکس

رمزینکس از جمله صرافی‌های ارز دیجیتال که در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی "بورس، بانک و بیمه" حضور یافت؛ در آخرین روز از برگزاری این نمایشگاه در تاریخ ۵ مردادماه از "رمزباکس" جدید‌ترین محصول خود در حوزه سرمایه‌گذاری رمزارزها رونمایی کرد.

اقتصادآنلاین_فرزانه شهریاری؛ رمزینکس پلتفرم مبادله ارز دیجیتال در ایران محصولی جدید و نوآورانه را به کاربران خود معرفی و ارائه کرده است تا با ایجاد تنوع در ارائه محصولات مالی در حوزه رمز ارزها  پاسخگوی نیاز علاقه‌مندان به دنیای کریپتو کارنسی باشد؛ این محصول با نام سبد شاخصی رمزباکس دسترسی همه علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در رمزارزها را با شیوه‌ای اصولی همراه با مدیریت ریسک فراهم کرده است.

رونمایی از رمزباکس محصول جدید رمزینکس

امیررضا فراهانی مدیر محصول صرافی ارز دیجیتال رمزینکس در معرفی رمزباکس عنوان کرد: سبد شاخصی رمزباکس پورتفویی از 10 رمزارز برتر است که به نسبت وزنی متناسب با ارزش بازار خود در این سبد قرار گرفته‌اند. این سبد به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری به علاقه‌مندان بازار رمز ارز ارائه شده است. زیرا با تشکیل دادن یک سبد از ارزهای دیجیتال در بازارهای مالی، سرمایه‌گذاران ریسک کمتری را متحمل می‌شوند.

وی افزود: ترکیب دارایی‌های رمزباکس شامل ارزشمندترین ارزهای بازار ارز دیجیتال است و 10 رمز ارز بیت‌کوین، اتریوم، تتر، بایننس کوین، ریپل، کاردانو، سولانا، دوج‌کوسن، پولکادات و ترون است که به نسبت ارزش بازارشان در این سبد قرار گرفته‌اند.

رونمایی از رمزباکس محصول جدید رمزینکس

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، همچنین محمدرضا ابراهیمی مدیر ارشد مالی صرافی ارز دیجیتال رمزینکس در تشریح برخی ویژگی‌های رمزباکس گفت: خالص ارزش دارایی‌های سبد در هرلحظه محاسبه شده و در صفحه بازار سبد قابل مشاهده است. کاربران باتوجه به NAV سبد می‌توانند از ارزش واقعی سبد در هرلحظه آگاه شوند.

ابراهیمی همچنین عنوان کرد: باتوجه به تغییرات لحظه‌ای ارزش بازار رمزارزها و تغییر در نسبت‌های وزنی سبد برای اینکه بتوانیم همواره ترکیب وزنی رمزارزهای سبد را طبق تغییرات بازار تنظیم کنیم، به صورت روزانه ترکیب‌های وزنی رمزارزها باز تنظیم می‌شوند تا عملکرد سبد با شاخص وزنی این 10 ارز مطابقت داشته باشد.

مدیر ارشد مالی این پلتفرم همچنین درباره بازارگردانی رمزباکس عنوان کرد: رمزینکس در راستای ایجاد نقدشوندگی و سهولت خرید و فروش به صورت 24 ساعته فرآیند بازارگردانی را انجام می‌دهد تا کاربران در هرلحظه از شبانه‌روز امکان خرید و فروش را داشته باشد.

ابراهیمی در پایان با اشاره به طراحی معامله رمزباکس به صورت همتا به همتا مطرح کرد: بازار معاملاتی سبد رمزباکس به صورت همتا به همتا طراحی شده است تا کاربران بتوانند طبق حجم و قیمت‌های مورد نظر خودشان سفارشات را ثبت کنند. این اقدام منجربه افزایش نقدشوندگی بازار و منصفانه‌تر شدن قیمت‌های معامله می‌شود.

رونمایی از رمزباکس محصول جدید رمزینکس

لازم به ذکر است خرید و معامله سبد شاخصی رمزباکس از امروز 5 مرداد ماه از طریق صرافی ارز دیجیتال رمزینکس امکان‌پذیر است.

گفتنی است؛ چهاردهیمن نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی" بورس، بانک و بیمه" به عنوان معتبرترین رویداد مالی کشور با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازارهای مالی در زمینه افزایش ارتباط و آگاهی مردم از صنعت و بازارهای مالی از تاریخ 2 تا 5 مرداد ماه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

رونمایی از رمزباکس محصول جدید رمزینکس