۰ نفر

چشم‌انداز صندوق بین‌المللی پول؛

پیش ‌بینی ریزش بیشتر برای بیت کوین و اتریوم / روزهای تاریک در انتظار ارزهای دیجیتال!

۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبر: 656439
پیش ‌بینی ریزش بیشتر برای بیت کوین و اتریوم /  روزهای تاریک در انتظار ارزهای دیجیتال!

صندوق بین‌المللی پول پیش ‌بینی کرده است که رشد اقتصادی از 6.1 درصد در سال گذشته به 3.2 درصد در سال 2022 کاهش می یابد که از این رو برخی معتقدند پیامدهای منفی برای ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ سرمایه گذاران نسبت به نوسانات بیشتر در بازار ارز های دیجیتال هشدار می دهند زیرا صندوق بین المللی پول (IMF) کاهش رشد اقتصاد جهانی را پیش بینی می کند.

به‌روزرسانی ماه جولای صندوق بین‌المللی پول در مورد چشم‌انداز اقتصاد جهانی با عنوان «تاریک ‌تر و نامطمئن‌تر» به تورم بالاتر از حد انتظار و کاهش تولید جهانی به عنوان شاخص‌های رشد اقتصادی ضعیف اشاره می‌کند. این گزارش به طور خلاصه بیان می‌کند که احتمالاً رکود اقتصادی در پیش است.

چشم انداز اقتصاد به شدت به سمت رکود متمایل است

مایلز دویچر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به ۱۵۴۰۰۰ دنبال‌کننده‌ خود در توییتر هشدار داد که انتظار نوسان در بازارها را داشته باشند.

او خاطرنشان کرد که گزارش‌های درآمدی دریافتی از مایکروسافت، گوگل، اپل و متا به همراه اعداد تولید ناخالص داخلی (GDP) از ایالات متحده می‌تواند آشفتگی بیشتری ایجاد کند.

پیش ‌بینی ریزش بیشتر برای بیت کوین و اتریوم /  روزهای تاریک در انتظار ارزهای دیجیتال!

سرمایه گذاران کریپتو نیز در این هفته برای افزایش نرخ بهره در ایالات متحده آماده می شوند. بلومبرگ در 26 جولای گزارش داد که انتظار می رود فدرال رزرو در تلاش برای تشدید سیاست پولی خود و کاهش تورم، نرخ بهره را تا 75 واحد پایه یا 0.75 درصد تا 2.25 درصد افزایش دهد.

همچنین ناظران صنعتی انتظار دارند با انتشار آمار تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم این کشور در 28 جولای، ایالات متحده رسماً در رکود قرار گیرد.

 اینوست پدیا رکود را به عنوان تولید ناخالص داخلی منفی در دو فصل متوالی تعریف می کند.

یوتیو‌بر بازار کریپتو داستی‌بی‌سی در ۲۶ جولای توییت کرد که کاهش رشد جهانی اقتصاد همراه با کاهش بالقوه اعداد تولید ناخالص داخلی ایالات متحده می‌تواند دلیل کاهش قیمت بیت کوین (BTC) به زیر ۲۱۰۰۰ دلار باشد

پیش ‌بینی ریزش بیشتر برای بیت کوین و اتریوم /  روزهای تاریک در انتظار ارزهای دیجیتال!

حساب توییتر متریال اندیکاتور گزارش داد که پس از اعلام اعداد تولید ناخالص داخلی و نرخ بهره،هیچ تضمینی وجود ندارد که حمایتی بتواند مانع از ریزش بیت کوین شود. این نشریه افزود که ممکن است چندین روز نوسان شدید در بازار ایجاد شود

یک تحلیلگر بازار های مالی عقیده دارد، بازار بیت کوین احتمالاً زمانی که ابهام در مورد وضعیت فعلی اقتصاد و تنش های ژئوپلیتیکی برطرف شود، بهبود خواهند یافت. با این حال، نمی توان گفت که چقدر طول می کشد.

در حالی که چشم انداز اقتصادی تاریک به نظر می رسد، صندوق بین المللی پول خاطرنشان کرد که فشار فروش ارزهای دیجیتال از ماه می به دلیل انحلال، ورشکستگی و زیان شرکت های بزرگی مانند سلسیوس، تری ارو کپیتال و وویجر دیجیتال هولدینگ، تاثیر کمی بر دیگر سیستم های مالی داشته است.

این نشان می‌دهد از آنجایی که سیستم‌های مالی گسترده‌تر می‌توانند تأثیر زیادی بر کریپتو داشته باشند، نمی‌توان همین را برعکس گفت.

دارایی‌های رمزنگاری شده، فروش و ریزش چشمگیری را تجربه کرده‌اند که منجر به زیان‌های بزرگ در تمام ابزارهای سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال شده و باعث ورشکستگی استیبل کوین‌های الگوریتمی و صندوق‌های تامینی کریپتو شده است.

در زمان نگارش این مقاله، طبق شاخص TCAP، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال 950 میلیارد دلار است.

گزارش‌های ناامیدکننده درآمد و اعداد تولید ناخالص داخلی این هفته می‌تواند تمام سطوح حمایتی بازار رمزارز را خنثی کند، سرمایه‌گذاران در حال حاضر شروع به جستجوی سرپناه در پول فیات برای آماده شدن برای بدترین شرایط هستند.