۰ نفر

کارشناسان فین‌ تک پیش‌بینی می‌کنند؛

قیمت کاردانو تا پایان سال ۲۰۲۲ چقدر خواهد بود؟

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۳
کد خبر: 653556
قیمت کاردانو تا پایان سال ۲۰۲۲ چقدر خواهد بود؟

به دنبال گزارش پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین که اخیراً توسط وب سایت finder.com منتشر شده است، محققان این سایت از ۵۳ متخصص فناوری مالی (فین‌تک) نظرسنجی کردند تا ارزش آتی کاردانو (ADA) را پیش‌بینی کنند. به گفته شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، انتظار می‌رود کاردانو سال ۲۰۲۲ را با قیمت ۰.۶۳ دلار در هر واحد به پایان برساند و ۵۱ درصد از پاسخ‌دهندگان فکر می‌کنند که هارد فورک واسیل باعث تقویت بازار ارز دیجیتال می‌شود.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ محققان و متخصصان بازارهای مالی در سایت finder.com سال های گذشته پیش‌بینی های متنوعی را در مورد ارز های دیجیتال، مانند پیش بینی مربوط به شیبا، لونا، بیت کوین، ریپل، ایپ کوین و دوج کوین ارائه کرده‌اند.

 آخرین گزارش پیش‌بینی مربوط به کاردانو در 13 جولای 2022 منتشر شد.

 کارشناسان سایت Finder.com تخمین زدند که کاردانو تا پایان سال 2022 به 0.63 دلار خواهد رسید. در حال حاضر، کاردانو با قیمت 0.445 دلار در هر واحد به فروش می رسد.

53 متخصص صنعت فین‌تک پیش‌بینی‌های خود را در مورد ارزش آتی کاردانو از هم‌اکنون تا سال 2030 را ارائه کردند.

کارشناسان معتقدند که کاردانو تا سال 2025 به 2.93 دلار خواهد رسید و در سال 2030 انتظار دارند که ارزش کاردانو حدود 6.54 دلار در هر واحد باشد.

با این حال، همه شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نسبت به قیمت‌های آتی کاردانو خوش‌بین نبودند. دانیل پولوتسکی، موسس و رئیس کوین فلیپ فکر می‌کند ارزش کاردانو تا پایان سال کمتر از 0.63 دلار خواهد بود.

ارز دیجیتال

چارت کاردانو/دلار در تایم فریم روزانه

پولوتسکی انتظار دارد که کاردانو تا پایان سال 2022 0.37 دلار ارزش داشته باشد. او معتقد است اکنون زمان فروش کاردانو است.

 پولوتسکی در این گزارش گفت: قیمت کاردانو با توجه به ارزش کل قفل شده(TVL) نسبتاً پایین آن در مقایسه با رقبا بسیار زیاد است.

 مدیر اجرایی کوین فلیپ افزود: "این پروژه در سال 2015 تأسیس شد و در سال 2017 منتشر شد، اما به دلیل سرعت پایین، مزیت رقابتی خود را در مقایسه با رقبا از دست داده است.

پل لوی، مدرس ارشد دانشگاه برایتون، پیش‌بینی خوش‌بینانه‌تری از قیمت آتی کاردانو داشت

پل لوی معتقد است که کاردانو احتمالا تا پایان سال 0.50 دلار خواهد بود. اما طبق گفته او، کاردانو تا سال 2025، تقریباً 5 دلار در هر واحد خواهد بود.

 لوی در گزارش Finder.com توضیح داد: کاردانو به‌عنوان یک بلاک چین اثبات سهام، هنوز پتانسیل زیادی برای به چالش کشیدن و حتی پیشی گرفتن از اتریوم دارد.

 مدرس دانشگاه برایتون معتقد است که سیستم های اثبات سهام (PoS) آینده ارزهای دیجیتال خواهد بود.

 لوی گفت: اثبات سهام احتمالاً آینده اکثر ارزهای دیجیتال است. کاردانو، با وجود نوسانات فعلی، در موقعیت خوبی قرار دارد.

51 درصد از شرکت‌کنندگان در گزارش پیش‌بینی Finder معتقدند که هارد فورک وایسل باعث بهبودی کاردانو می‌شود.

در حالی که گزارش پیش‌بینی می‌گوید 48 درصد معتقدند اکنون زمان فروش کاردانو است، 26 درصد از متخصصان فین‌تک گفتند که زمان خرید فرا رسیده است و 26 درصد دیگر گفتند که در حال هولد کردن دارایی های رمزنگاری شده هستند.

 در هفته اول ژوئن، قرار بود هارد فورک وایسل انجام شود، اما طبق یک پست وبلاگی منتشر شده در 20 ژوئن، تیم (IOG) ارتقاء را به تعویق انداخت. IOG در آن زمان توضیح داد که هنوز انجام برخی آزمایش ها برای بهبود هاردفورک کاردانو مورد نیاز بود.

در نظرسنجی سایت finder.com ، 51 درصد از متخصصان بر این باورند که هارد فورک وایسل کاربرد کلی کاردانو را بهبود می‌بخشد.

37 درصد از پاسخ دهندگان این نظرسنجی، فکر می کنند که هارد فورک وایسل باعث افزایش قیمت کاردانو می شود.

اگرچه 17 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که افزایش قیمت ناشی از ارتقاء کوتاه مدت خواهد بود، 20 درصد فکر می کنند هاردفورک وایسل بر ارزش بلندمدت کاردانو تأثیر می گذارد.

 دکتر دیمیتریوس سالامپاسیس، مدیر دانشگاه فناوری سوئینبرن، اظهار داشت: فکر می‌کند هارد فورک وایسل کارایی و بهینه‌سازی کاردانو را بهبود می‌بخشد.

دکتر دیمیتریوس سالامپاسیس توضیح داد: "انتظار می رود هارد فورک وایسل سرعت تراکنش ها و تسویه حساب ها را بهبود بخشد و کارمزد تراکنش ها را کاهش دهد (در مقایسه با هزینه های بالای کارمزد در اتریوم). علاوه بر این، من معتقدم که هارد فورک وایسل، ارزش کاربردی را افزایش می دهد و پروژه های نوآورانه تر را با استفاده از قراردادهای هوشمند تقویت می کند.

 در زمان نگارش مقاله، کاردانو (ADA) سومین پلتفرم قرارداد هوشمند بزرگ از نظر ارزش بازار با ارزش کلی حدود 14.81 میلیارد دلار در روز شنبه، 15 جولای 2022 است.