۰ نفر

نظر کارشناسان برتر در مورد بازار ارزهای دیجیتال؛

تابستان جهنمی بازار رمزارزها!

۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹
کد خبر: 649760
تابستان جهنمی بازار رمزارزها!

بحث در مورد وضعیت بازار کریپتو در چند هفته گذشته عنوان اصلی بسیاری از رسانه ها بوده است. در همین حال، تحلیلگران و معامله‌گران متبحر در حوزه ارزهای دیجیتال، به دنبال سرنخ‌هایی هستند که نشان می‌دهد چه زمانی بازار به کف خود رسیده است. تحلیلگران بازار رمزارزها معتقدند که سخت ترین روزهای بازار ارز دیجیتال هنوز در پیش است.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ سرمایه گذاران تازه وارد در حال حاضر ناامید ترین قشر بازار رمزارزها هستند، اما برای کسانی که چندین دوره در این مارکت حضور داشتند، این بازار نزولی جدید فقط یک آتش سوزی کوچک است که در نهایت به یک اکوسیستم سالم تر منجر می شود.

گام های بعدی برای بازار ارزهای دیجیتال موضوعی بود که به طور عمیق با کارشناسان مورد بحث قرار گرفت.

این کارشناسان در مورد دیدگاه‌های خود، در مورد اینکه چرا بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال برتر، همچنان قوی و ارزشمند هستند، صحبت کردند.

در اینجا نگاهی به برخی از نکات کلیدی مورد بحث کریپتو بین کارشناسان می اندازیم.

بیت کوین همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده بود، مورد استفاده قرار گرفته است

تابستان جهنمی بازار رمزارزها!معامله گران در درجه اول بر قیمت بیت کوین متمرکز هستند و از این واقعیت ابراز تاسف می کنند که به عنوان پوشش تورمی که بسیاری قول داده بودند عمل نمی کند، اما یک کارشناس خاطرنشان کرد که عملکرد بیت کوین، تا حد زیادی به کشور و وضعیت اقتصادی محل زندگی فرد بستگی دارد.

ممکن است بیت کوین از نظر دلار آمریکا به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند، اما در مقایسه با کشورهایی مانند ایران و ونزوئلا که با تورم فوق العاده روبرو هستند، یا نیجریه که جمعیت زیادی بدون حساب بانکی دارد، بیت کوین به مردم راهی برای حفظ ارزش پول خود و انجام معاملات ارائه کرده است.

 سیستم مالی باز

از نظر کارشناسان، یکی از بزرگترین کارکردهای بیت کوین این است که اولین دارایی واقعی است که به مردم در سراسر جهان این توانایی را می دهد که اگر سیستم مالی فعلی آنها دچار مشکل است، به بیت کوین روی بیاورند.

به گفته کارشناسان، بیت کوین از نظر ترمودینامیکی سالم است، به این معنی که بیت کوین تنها دارایی‌ای است که انرژی و ارزش وارد شده به سیستم خود را نگه می‌دارد و آن را از طریق مواردی مانند تورم از دست نمی دهد.

بازار در بلندمدت به کدام جهت می رود؟

کارشناسان تاکید کردند که پذیرش بیت‌کوین سریع‌تر از اینترنت است. اما عده ای این موضوع را باور ندارند.

کارشناسان اعتقاد دارند که تغییر الگو به سمت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال فقط به زمان بیشتری نیاز دارد، زیرا معامله گران در زمان گذشته آموزش دیده بودند که از ریسک کردن دوری کنند.

در پاسخ به منتقدان احتمالی که نوسانات بیت‌کوین را دلیل اصلی اجتناب از ارزهای دیجیتال می‌دانند، باید به عملکرد ضعیف سهام‌هایی مانند نتفلیکس، فیس‌بوک، پی‌پال و صندوق‌های ARK کتی وودز و مشکلاتی را که اخیراً بازارهای سهام داشته‌اند، اشاره کرد.

یکی از کارشناسان معتقد است:

هیچ جایی وجود ندارد که شما بتوانید پول را در یک طبقه دارایی قرار دهید و ارزش خود را از دست ندهد. حتی اگر پول نقد هم داشته باشید، به میزان تورم آن منطقه، قدرت خرید خود را از دست داده اید.

سرمایه گذاران و شرکت های مدیریت سرمایه، همیشه باید 5 درصد از سرمایه گذاری خود را به ارز های دیجیتال تخصیص دهند.

انتظار روند نزولی بیشتری را در کوتاه مدت داشته باشید

به گفته کارشناسان، شرایط فعلی بازار فعلا ضعیف است، این نکته مهم است که به یاد داشته باشید "روند دوست شماست" و باید در معاملات خود، همراه روند پیش بروید.

کارشناسان می گویند، برخی از تحولات در راه است که می تواند به بازار کمک کند تا از این وضعیت خارج شود، از جمله فروکش کردن چرخه انقباضی فدرال رزرو که باعث اعتماد مجدد سرمایه گذاران میشود.

کف قیمتی جدید در انتظار بازار

یک کارشناس گفت:بهترین حدس من این است که تابستانی بسیار متلاطم، خسته کننده با حجم کم و نقدینگی کم داریم.

 شاید ما به کف قیمت‌ها رسیده ایم،کسی نمی داند!

تابستان جهنمی بازار رمزارزها!

شاید 17500 دلار کف قیمت بیت کوین بوده است، شاید هم پایین تر برود و کف جدید ساخته شود و یا حتی به 10000 دلار برسد، ما باید تا آخر سال صبر کنیم تا ببینیم بازار به کدام سمت پیش خواهد رفت.