۰ نفر

نسخه‌ جدید اپلیکیشن IOS رمزینکس منتشر شد

۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸
کد خبر: 647744
نسخه‌ جدید اپلیکیشن IOS رمزینکس منتشر شد

نسخه‌ی جدید اپلیکیشن IOS رمزینکس با هدف بهبود تجربه کاربری و ارائه قابلیت‌های متنوع منتشر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در نسخه ۴.۰.۱ اپلیکیشن رمزینکس قابلیت حد سود و زیان، پنل محاسبه سود و زیان (پرتفو) و قابلیت معامله آسان (دسترسی از صفحه خانه) اضافه شده است و همچنین فضای کسب درآمد در این نسخه رمزینکس به شیوه‌ای طراحی شده‌است تا کاربران مطابق سلیقه خود به صورت شناور بتوانند میزان درصد کارمزد دریافتی هدیه از معاملات را بین خود و  دوستانشان تقسیم کنند. 

در این نسخه از اپ IOS رمزینکس، بخشی تحت عنوان مدیریت دستگاه‌های متصل جهت بررسی و نظارت دستگاه‌های متصل ایجاد شده، با این اقدام حذف سایر دسترسی‌‌ها نیز اضافه شده است.

همچنین با هدف بهبود تجربه کاربری و رفع ایرادات گزارش شده از سوی کاربران رمزینکس، این نسخه از ظاهری بهتر و بهبود عملکرد بالاتری برخوردار است. 

نسخه جدید اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال رمزینکس در چهار پلتفرم دانلود اپ IOS در دسترس کاربران قرار گرفته است. به‌منظور به‌روز‌رسانی اپلیکیشن رمزینکس، کاربران می‌توانند به برنامه‌های دانلود اپلیکیشن سیب ‌اپ، سیبچه، آی‌اپس، اناردونی مراجعه کنند.

صرافی‌ ارز دیجیتال رمزینکس با بیش از چهار سال فعالیت مستمر،  بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را در قالب بازار همتابه‌همتا پشتیبانی می‌کند و متنوع‌ترین روش‌های سفارش‌گذاری را ارائه می‌دهد.